جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۲۱:۱۰
فرمانداری شهرستان فریدن

بیان مشکلات بخش مرکزی فریدن از زبان اعضاء شوراء/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن در جلسات مختلف که به همراه روستایی سرپرست بخشدار بخش مرکزی با اعضای شورای این بخش داشته، شنوای مشکلات بودند. عزیزاله عباسی با اشاره به پیگیری های اخیر برای رفع مشکلات، تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نمایندگان مردم دارای جایگاه و ظرفیت های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار فریدن در جلسات مختلف که به همراه روستایی سرپرست بخشدار بخش مرکزی با اعضای شورای این بخش داشته، شنوای مشکلات بودند.

عزیزاله عباسی با اشاره به پیگیری های اخیر برای رفع مشکلات، تاکید کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نمایندگان مردم دارای جایگاه و ظرفیت های مهمی در جامعه هستند و شایسته است اعضای شوراهای اسلامی با حفظ اتحاد و انسجام خود به خوبی از این ظرفیت استفاده نمایند.

فرماندار فریدن اصل وجودی مسئولان و شوراهای اسلامی را خدمت به مردم دانست و افزود: تلاش جهت حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی شهروندان در چارچوب قانون باید وجه همت مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه شان نظارتی شوراهای اسلامی یک فرصت بسیار خوب جهت پیگیری مطالبات مردمی است، گفت: استفاده مناسب و به جا از این ظرفیت بدون شک ماندگار خواهد بود.

عباسی اذعان داشت: اعضای شوراء باید در چارچوب قانون قدم بردارند زیرا اگر خارج از این چارچوب عمل شود، حمایت مردم و همچنین دولت را نیز از دست خواهند و این امر باعث بی اعتمادی در میان مردم خواهد شد.

نماینده دولت تاکید کرد: شوراء و دهیاران باید تمام فعالیت هایشان شفاف و بدون هیچ شائبه ی باشد تا مردمی که به آنها رای دادند با اعتماد به آنها بتوانند در توسعه روستا کمک حال آنها باشند.

اعضای شوراء در این دیدارها تعلل در انتصاب بخشدار بخش مرکزی را یکی از مشکلات عمده عنوان کرده و اظهار داشتند: بیشتر مشکلات بدون شک با انتصاب یک بخشدار که مستقیما با وی در ارتباط باشیم حل خواهد شد.

لازم به ذکر در این جلسه اعضای شورا برخی از مشکلات بخش مرکزی را مطرح کردند که از جمله این مشکلات رسیدگی به وضعیت ناوگان حمل و نقل روستایی، عدم شفاف سازی در خصوص شرکت تعاونی دهیاران، عدم حمایت ارگان ها برای توسعه روستاها، مشکلات موجود در بحث گردشگری و توسعه آن، مشکلات طرح هادی و بازنگری آن، عدم شفاف سازی در خصوص عقد قراردادهای عمرانی در روستا، مشکلات تامین آب شرب، تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام روستایی، ساماندهی سگ های ولگرد، تامین قیر رایگان، عدم اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات توسط ارگان های مربوطه، عدم تغییر برخی مدیران، رسیدگی به وضعیت جاده ی در روستاها، مشکلات در حوزه منابع طبیعی و ….. بودند.

 

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =