جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۸:۱۶
فرمانداری شهرستان فریدن

دولت از شفاف سازی حمایت خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه شورای بخش زنده رود با حضور عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن، میرزایی بخشدار بخش زنده رود و اعضای شوراء روستاهای این بخش برگزار شد. عزیزاله عباسی در این جلسه با اشاره به احصاء مشکلات، بیان کرد: در ابتدای حضورمان در منطقه اولویت بر این بود که تمام مشکلات […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، جلسه شورای بخش زنده رود با حضور عزیزاله عباسی فرماندار شهرستان فریدن، میرزایی بخشدار بخش زنده رود و اعضای شوراء روستاهای این بخش برگزار شد.

عزیزاله عباسی در این جلسه با اشاره به احصاء مشکلات، بیان کرد: در ابتدای حضورمان در منطقه اولویت بر این بود که تمام مشکلات توسط خود شوراء و دهیاران احصاء شود و سپس مشکلات هر روستا طبق اولویت بندی رسیدگی گردد.

فرماندار فریدن ادامه داد: طبق گزارشات و حضور در برخی از روستاها توانستیم به عمده مشکلات منطقه اشراف داشته باشیم و در این بازه زمانی تمام تلاش خود را برای حل آنها انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: ۱۴۴ عنوان از مشکلات احصاء و در سفر اخیر استاندار تمامی آنها مطرح گردید که در شورای اداری با حضور استاندار ۵۶ مصوبه برای حل آنها تصویب که تمام مشکلات را پوشش می دهد.

عباسی با بیان اینکه دولت با مردم و در میان مردم است، اذعان داشت: دولت مردمی جایگاه و ارزش خود را از مردم گرفته بنابراین هدف و نگاهش این است که در میان مردم باشد اما برخی مواقع به دلیل جلسات پی در پی یا امور محوله یا شرایط وِیژه ی که پیش می آید نمی توانیم حضوری با مردم ملاقات داشته باشیم که این امر را باید به ما ببخشید البته روزهای دوشنبه برای ملاقات حضوری با مردم در نظر گرفته شده تا مردم مشکلات خود را مطرح کنند.

نماینده عالی دولت افزود: این دولت هیچ گاه دنبال بهانه نبوده و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام داده اما باید بدانیم در ۸ سال دولت سابق اتفاقاتی افتاده که باید آنها را جبران کرد و این امر بخش عمده ی از توان دستگاه های اجرای را مشغول خود می کند.

وی تاکید کرد: حذف و ساماندهی نقاط حادثه خیز جاده ی یکی دیگر از برنامه ها اجرایی دولت می باشد که طبق زمان بندی معین در حال انجام است، هر چند ما در شرایط اقلیمی خاصی قرار داریم و عملا نیمسال دوم با مشکلات روبرو می شویم اما پیگیریم که عملیات های عمرانی هر چه سریعتر اجرایی شود.

عباسی با اشاره به شعار شفاف سازی در دولت مردمی، اظهار داشت: شعار دولت و عقیده ی شخصی بنده نیز به شفاف سازی است در هر کجا که لازم می بینید نیاز به شفاف سازی وجود دارد طبق قوانین و ضوابط اقدام کنید و بدانید که دولت حمایت خواهد کرد.

فرماندار با اشاره به برخی از مشکلات که توسط اعضای شوراء مطرح شد، گفت: دولت در این یکسال توانسته کارهای بسیاری انجام دهد که بی شک نتیجه آن شیرین و ملموس خواهد بود که این وحدت و همدلی بین مردم و دولت به خودی خود بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

در ادامه بخشدار بخش زنده رود در این جلسه با بیان اینکه نقد سازنده می تواند کمک حال مدیران باشد، تاکید کرد: از زمان تصدی خود به دنبال شفاف سازی بوده و هستم که یکی از ارکان اصلی مدیریت این موضوع را می دانیم.

میرزایی ادامه داد: نقد باید درست و به همراه سند و مدرک باشد و هر ارگان و هر بخشی که مورد نقد است باید پاسخگو باشد و از این موضوع نباید شانه خالی کرد.

لازم به ذکر در این جلسه اعضای شورا برخی از مشکلات بخش زنده رود را مطرح کردند که از جمله این مشکلات رسیدگی به وضعیت نانوایی ها، وضعیت ناوگان حمل و نقل روستایی، عدم شفاف سازی در خصوص شرکت تعاونی دهیاران، عدم حمایت ارگان ها برای توسعه روستاها، مشکلات موجود در بحث گردشگری و توسعه آن، مشکلات طرح هادی و بازنگری آن، عدم شفاف سازی در خصوص عقد قراردادهای عمرانی در روستا، مشکلات تامین آب شرب، تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام روستایی، ساماندهی سگ های ولگرد، تامین قیر رایگان، عدم اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات توسط ارگان های مربوطه، عدم تغییر برخی مدیران، رسیدگی به وضعیت جاده ی در روستاها و ….. بودند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =