جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۰۷:۳۰
فرمانداری شهرستان فریدن

توسعه کارگاه های کوچک نیازمند توجه مسئولان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان بیان کرد: امروزه کارگاه های کوچک تولیدی می توانند تاثیر بسزایی در چرخه تولید کشور داشته باشند. فرماندار فریدن ادامه داد: دستگاه های اجرایی و مدیران باید برای توسعه این کارگاه های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان بیان کرد: امروزه کارگاه های کوچک تولیدی می توانند تاثیر بسزایی در چرخه تولید کشور داشته باشند.

فرماندار فریدن ادامه داد: دستگاه های اجرایی و مدیران باید برای توسعه این کارگاه های کوچک اهتمام ویژه داشته و حمایت های خود را در این راستا قرار بدهند.

وی تصریح کرد: سرلوحه ی کاری این دولت ایجاد اشتغال است و مدیران در دستگاه های اجرای باید بیش از بیش برای اجرای تعهد های که دارند اقدام کنند و هیچ عذر و بهانه ی پذیرفته نیست.

عباسی اظهار داشت: ترویج فرهنگ کارآفرینی از موضوعات مهم این روزها در جامعه است و جوانان بدانند که کار فقط پشت میز نشینی نیست و باید به این سطح از آگاهی برسیم که چرخه ی اقصادی کشور به جوانان در تمام عرصه های اقتصادی نیاز دارد.

نماینده عالی دولت بیان کرد: امروز جامعه ما با دو مشکل مدرک گرایی و کمبود مهارت روبه رو است در حالی که بسیاری از مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری با مهارت آموزی برطرف می‌شود و اشتغال پایدار در قالب آموزش‌های مهارتی رونق می‌گیرد و کشف استعداد‌های نخبه و مهارتی موجب توسعه صنایع و ارتقای فناوری‌های نوین می‌شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش کرد تا حوزه آموزش‌های مهارتی گسترش یابد و آن دسته دانش آموختگانی که دوره‌های مهارتی را در کنار دروس تئوری می‌گذرانند در پیدا کردن شغل مناسب خود در بازار کار کمتر دچار مشکل می‌شوند.

عباسی گفت: جوانان قبل از دریافت تسهیلات کارآفرینی باید درست راهنمایی شوند تا درون بوروکراسی اداری سردرگم نشوند و طرح های ارائه شده که دارند با نواقص روبرو نباشد و تسهیل گری در این مسیر خود رفع موانع تولید را نیز در پیش دارد.

فرماندار فریدن اذعان داشت: سرمایه گذاران باید توجیح باشند و مسیر درست برای آنان ترسیم شود تا بتوانیم در بازه زمانی کوتاهتری به نتیجه برسیم و طرح های که به استان ارسال می شود برگشت داده نشود.

وی تاکید کرد: برخی تسهیلات برای شهرستان در نظر گرفته می شود که عدم اطلاع رسانی باعث می گردد که کارآفرینان از آن مطلع نشوند و این امر خود یک مشکل اساسی در راستای کارآفرینی است.

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =