جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۶:۳۷
فرمانداری شهرستان فریدن

اعتبارات شهرستان‌های محروم با عدالت دیده می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، سیدرضا مرتضوی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به فریدن در جمع نمازگزاران داران، افزود: روندهایی دراین دولت نهادینه شده که یکی از مهمترین آنها نگاه به مناطق محروم تر است و تلاش می کنیم که این نگاه را در زمینه بودجه و اعتبارات انجام دهیم. وی اظهار داشت: امسال […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، سیدرضا مرتضوی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به فریدن در جمع نمازگزاران داران، افزود: روندهایی دراین دولت نهادینه شده که یکی از مهمترین آنها نگاه به مناطق محروم تر است و تلاش می کنیم که این نگاه را در زمینه بودجه و اعتبارات انجام دهیم.

وی اظهار داشت: امسال ۲ بند در توزیع اعتبارات استان اضافه کردیم بطوری که سهم شهرستان های محروم تر به تساوی با جاهای دیگر دیده نشود بلکه به عدالت دیده شود و افزایش یابد که این کار انجام شده است و در ادامه مسیر این برنامه را داریم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برخی از عقب ماندگی ها در تعدادی از مناطق و توانمندی هایی که در طول تاریخ در برخی بخش ها ایجاد شده است را نمی توان یک شبه حل کرد و در نظر گرفت بلکه باید با برنامه و نگاه راهبردی این کار انجام شود و همت ما نیز به این سمت است.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز در سیزدهمین سفر شهرستانی در خدمت مردم فریدن هستیم، گفت: بر اساس برنامه های دبیرخانه ستاد سفر استانداری از یک تا ۲ ماه قبل از انجام سفر به شهرستان درباره آن برنامه ریزی می شود، جلسه هایی با مسوولان استان و شهرستان مربوطه برگزار و تک تک مسائل و مشکلات آنها احصا می شود تا برای هر کدام درمان و مصوبه ای تعریف شود.

وی ادامه داد: در یک روز نیز از مدیران اداره ها دعوت می شود در آن شهرستان حضور یابند و مسائل و مشکلات احصا شده را بررسی کنند و در نهایت در جلسه شورای اداری در سفر شهرستانی، سعی می شود مصوباتی برای رفع آنها داشته باشیم.

استاندار اصفهان همچنین با بیان اینکه عده ای به دنبال این هستند که در جامعه جا بیندازند که حکومت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی توانمندی ارائه یک مدیریت مناسب برای حل کردن مسائل و مشکلات مردم را ندارد، گفت: آنها در واقع به این بهانه به دنبال جدا کردن و تفرقه انداختن بین مردم و دین هستند.

وی افزود: کاری که مردم ما در سال ۵۷ بر علیه نظام سلطه انجام دهند و حاکمیت الله بر سرزمین مان، باعث شد که شیطان از غار خود به راه بیفتد و بخواهد مملکت ما را به زمین بزند.

مرتضوی ادامه داد: اما با پشتیبانی ۴۴ ساله مردم و رفتارهایی و واکشن هایی که در مواقع مختلف از خود نشان دادند و با وجود تحریم های ۴۴ سال گذشته بر علیه کشور، امروز ما در بسیاری از فناوری ها ، خدمات و توانمندی ها جزو چند کشور اول دنیا قرار داریم وحتی امروز برخی کشورها به سوی ما برای پهپاد دست دراز می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قبل از انقلاب، بسیاری از پزشکان هندی و پاکستانی در کشورمان خدمات درمانی ارائه می کردند اما امروز ما به یکی از قطب های گردشگری سلامت در منطقه و دنیا تبدیل شدیم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: امروز دشمن نمی خواهد مردم متوجه این نقاط قوت و توانمندی ها شوند، بوق هایی درست کرده اند و با راه اندازی جار و جنجال، می کوشند تا صدای حق طلبی و حرف حق ما به گوش مردم خودمان نرسد چه برسد به دنیا.

وی اظهار داشت: همانطور که یک دفاع مقدس در زندگی همه ائمه اطهار وجود داشت در انقلاب اسلامی نیز همین سنت برای ما رقم خورده و ما در دفاع مقدس ۴۴ ساله وارد شدیم که دشمنان با توطئه های مختلف تلاش کردند کمر کشورمان را به زمین بزنند و پرچم ایران را در این سرزمین از اهتزار پایین بیاروند که موفق نشدند.

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس، قله تبلور این دفاع ۴۴ ساله است و ما هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و مجاهدان انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.

استاندار اصفهان روز چهارشنبه ششم مهر در جریان سفرهای شهرستانی “کاروان خدمت دولت مردمی” به شهرستان فریدن سفر کرد ؛ بازدید از شهرک گلخانه ای دامنه، شهرک نیروی انتظامی، بیمارستان شهید رجایی و ملاقات چهره به چهره مردمی بخشی از برنامه سفر استاندار اصفهان به این شهرستان است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =