جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۵:۵۱
فرمانداری شهرستان فریدن

رفع محرومیت از شهرستان فریدن با هم‌افزایی و کمک نخبگان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در جمع نخبگان شهرستان فریدن با بیان اینکه باید اهداف دولت سیزدهم را ذیل پرچم انقلابی‌گری ادامه دهیم، اظهار داشت: باید از فرصت به وجود آمده در دولت سیزدهم و به منظور امیدآفرینی با هماهنگی بین بخش‌های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در جمع نخبگان شهرستان فریدن با بیان اینکه باید اهداف دولت سیزدهم را ذیل پرچم انقلابی‌گری ادامه دهیم، اظهار داشت: باید از فرصت به وجود آمده در دولت سیزدهم و به منظور امیدآفرینی با هماهنگی بین بخش‌های مختلف اجرایی در این مسیر گام برداشت و شاهد مشارکت نخبگان در حل مسائل و مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه باید با امیدآفرینی به موضوعات نگاه کنیم، افزود: با هم‌افزایی باید کارها را پیش برد، مردم با امید به این دولت رأی دادند و به استمرار آن امیدوار هستند و کارهای بزرگی که در این دولت انجام شده با حس امید بوده است.

جان نثاری با بیان اینکه شهرستان فریدن مشکلات بسیاری دارد و متناسب با شرایط بعضی از شهرستان‌ها پیشرفت نکرده است، عنوان کرد: امروز رویه دولت و مسؤولان استان اصفهان برطرف کردن مشکلات است و در راستای حل مشکلات این شهرستان، مسؤولان استان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه سفرهای شهرستانی استاندار اصفهان از شهرضا آغاز و امروز این سیزدهمین سفر شهرستانی است، بیان کرد: عدالت ایجاد کردن با حرف و شعار نیست و با عدد و رقم است.

وی با بیان اینکه بودجه در استان اصفهان به تناسب محرومیت، جمعیت و گستردگی توزیع شده است، گفت: از بودجه دولتی حتی یک ریال هم برای چهارباغ اصفهان هزینه نشده است، بودجه شهرها و شهرداری‌ها مستقل از درآمد مردم شهر است.

جان نثاری با بیان اینکه چهره محرومیت از شهرستان فریدن را با همراهی و کمک نخبگان این شهرستان باید پاک کنیم، خاطرنشان کرد: امروز در جلسه شورای اداری مشکلات شهرستان فریدن بیان می‌شود و تصمیمات لازم برای این شهرستان گرفته می‌شود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفده =