جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۳۱:۴۳
فرمانداری شهرستان فریدن

برگزاری اولین جلسه شهرستانی قرارگاه محرومیت زدایی استان در فریدن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – اولین جلسه قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان به ریاست عباسی فرماندار و با حضور ابارشی مدیر صندوق بیمه کشاورزان ، روستاییان و عشایر و دبیر کارگروه  محرومیت زدایی استان و اعضا برگزار شد. فرماندار در ابتدای سخنانش  ضمن خیر مقدم به حاضرین خاصه مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – اولین جلسه قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان به ریاست عباسی فرماندار و با حضور ابارشی مدیر صندوق بیمه کشاورزان ، روستاییان و عشایر و دبیر کارگروه  محرومیت زدایی استان و اعضا برگزار شد.

فرماندار در ابتدای سخنانش  ضمن خیر مقدم به حاضرین خاصه مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر ، ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت و سپس فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را  گرامی داشت.

 نماینده عالی دولت در شهرستان  اظهار داشت: با توجه به اینکه نظام و دولت ما  مردمی و  انقلابی است لذا تمهیداتی برای محرومیت زدایی  در شهرستان ها فراهم گردیده که از جمله آنها صندوق بیمه کشاورزان ، روستاییان و عشایر است که چندین سال است برقرار می باشد.

عباسی افزود: اما به دلیل  عدم شناخت لازم مردم از خدمات این صندوق هنوز هم بسیاری از مردم  از خدمات این صندوق بی بهره اند لذا همه ما بایستی تلاش خود را در راستای معرفی صندوق و بالا بردن آمار تعداد بیمه شدگان به منظوررفع محرومیت ها انجام دهیم .

مدیر صندوق بیمه کشاورزان ، روستاییان و عشایر نیز طی سخنانی با بیان اینکه انشالله بتوانیم با هم افزایی و همکاری هرچه  تمام تر موجبات خدمت به جامعه هدف را فراهم نماییم اذعان داشت  قرارگاه محرومیت زدایی دارای ساختار و وظایفی مشخص شده می باشد که   حوزه های مختلفی را در بر می گیرد که یکی از کارگروههای آن بیمه کشاورزان ، روستاییان و عشایر می باشد .

مدیر صندوق بیمه کشاورزی تاکید نمود بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر به قدری ضرورت و اهمیت داردکه بایستی تمامی ظرفیت ها را شناسایی و برای رسیدن به ۲۷۰۰۰ هزار نفر ظرفیت بیمه شده در سال ۱۴۰۱ استان اصفهان گام بر داریم.

ابارشی  اظهار داشت: اولین جلسه قرارگاه در استانداری در تاریخ  ۲۶/۵/۱۴۰۱برگزار و اولین جلسه قرارگاه شهرستانی هم در تاریخ ۲۳/۶/۱۴۰۱ در شهرستان فریدن با همت جناب آقای عباسی فرماندار محترم برگزار شدکه نشان از دغدغه مندی ایشان در مورد این موضوع است و شهرستان فریدن امروزه در وضعیت مطلوبی از لحاظ گسترش بیمه کشاورزان ، روستاییان و عشایر قرار دارد که در این شهرستان حدود ۲۵۰۰ نفر بیمه شده  و نزدیک به ۱۰۰ نفر مستمری بگیر در قالب های مختلف را داریم .

وی  ماموریت اصلی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر اجرای  نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی است، مهم ترین سند بالا دستی که بر این موضوع تأکید دارد سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می باشد که ماموریتی به دستگاه های مرتبط از جمله وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی محول شده تا زمینه بر خورداری همه مردم را از این خدمت فراهم نمایند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 7 =