جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۲۸:۱۸
فرمانداری شهرستان فریدن

زمین‌های صنعتی خلع ید شده به کارگاه‌های کوچک تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان  ظهر امروز در نشستی با سرمایه‌گذاران این منطقه با تاکید بر صداقت در وعده‌های داده شده، اظهار کرد: چند سال اخیر برخی از مسئولان وعده‌هایی به مردم دادند و به آنها عمل نکردند که در این دوره بر تغییر رویه و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان  ظهر امروز در نشستی با سرمایه‌گذاران این منطقه با تاکید بر صداقت در وعده‌های داده شده، اظهار کرد: چند سال اخیر برخی از مسئولان وعده‌هایی به مردم دادند و به آنها عمل نکردند که در این دوره بر تغییر رویه و صداقت تاکید می‌شود.

 نقش ادامه داد: مسئولان باید به سخنانی که می زنند عمل کنند و اینگونه اعتماد از بین رفته مردم و جامعه را باز گردانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تاکید کرد: مسئولان اجرایی در شهرستان‌ها باید زیرکانه عمل کنند و موضوعات را به جد پیگیری کنند تا به سرانجام لازم برسد.

وی با اشاره به مشکلات دهگاه فریدن تصریح کرد: مشکلات این دهگاه را در اسرع وقت  پیگیری کنید تا به نتایج لازم برسد و ما نیز وعده می دهیم که در ماده ۳۲ کار را تسریع کنیم.

نقش اذعان داشت: بانک‌های مربوطه در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ باید به صورت ویژه عمل کنند زیرا برگشت این اعتبارات از شهرستان نشان دهنده ضعف بانک‌ها و مسئولان مربوطه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: زمین‌های صنعتی خلع ید شده را می توان با هماهنگی‌های لازم به بلوک‌های کوچک تقسیم کرد و برای تاسیس کارگاه‌های کوچک از آنها استفاده شود.

نقش افزود: ما برای محرومیت زدایی از مناطق استان همه تلاش خود را خواهیم کرد و در ستاد تسهیل سنگ بنا را بر این قرار دادیم که رفع مشکلات و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم در اولویت قرار بگیرند.

به گزارش فارس در این جلسه برخی از پرونده‌های سرمایه گذاری در منطقه فریدن عرضه و مشکلات و رفع موانع در سر راه آنها با پیگیری‌های معاون اقتصادی استاندار اصفهان برطرف شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =