جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۲۹:۰۳
فرمانداری شهرستان فریدن

به مناسبت هفته دولت؛ ۵۴ پروژه با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان در فریدن افتتاح شد

فریدن – ۵۴ پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در فریدن افتتاح شد. به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان فریدن با بیان اینکه مسئولان باید خدمت به مردم را غنیمت بشمارند، اظهار […]

فریدن – ۵۴ پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در فریدن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان فریدن با بیان اینکه مسئولان باید خدمت به مردم را غنیمت بشمارند، اظهار داشت: آنها باید با همفکری مردم برای حل مسائل شهرستان تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به نقش شهدا در موفقیت نظام انقلاب اسلامی افزود: مسئولیتی که ما اکنون داریم به پاس از خودگذشتگی‌ها و زحمات شهدا است و ما باید در قبال این خودگذشتگی‌ها مسئولیت خود را به درستی انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری افزود: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و ما باید در بین مردم با همکاری خودشان نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم.

نگاه به شهرستان‌ها بر اساس عدالت محوری باشد

همچنین حجت الاسلام اسماعیل سیاووشی در این آئین به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شهرستان فریدن اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات موجود درد این شهرستاننبود حرفه آموزی است، باید در این زمینه برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مقاومت اقتصادی رمز تداوم نظام جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: اگر در مسائل اقتصادی مقاوم باشیم می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.

امام‌جمعه شهرستان فریدن عدالت محوری در توزیع اعتبارات و خدمات را نیز از دیگر مطالبات مردم شهرستان فریدن از مدیریت استان اصفهان دانست و ادامه داد: امیدواریم این امر در دولت سیزدهم محقق شود.

لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در فریدن

در ادامه عزیزالله عباسی، فرماندار شهرستان فریدن با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پیشتاز بودند و مشارکت داشتند، اظهار داشت: مشکلات شهرستان باید حل شود تا انگیزه‌ای در مردم برای سرمایه گذاری در این‌منطقه ایجاد شود.

وی افزود: در شهرستان تعدادی پروژه نیمه تمام وجود دارد که نیازمند اعتبار و توجه ویژه است تا تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =