پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۲۶:۱۷
فرمانداری شهرستان فریدن

بانوان شهرستان کار زینبی (س) انجام دهند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار در نشست هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی ،اجتماعی ،مذهبی ، ورزشی ،اقتصادی و … شهرستان که با حضور استکی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری برگزار شد ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع نمایندگان بانوان شهرستان یاد و خاطره شهیدان جاویدان رجایی و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار در نشست هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی ،اجتماعی ،مذهبی ، ورزشی ،اقتصادی و … شهرستان که با حضور استکی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری برگزار شد ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع نمایندگان بانوان شهرستان یاد و خاطره شهیدان جاویدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و هفته دولت را به تمامی دولتمردان تبریک گفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه مشارکت بانوان در طول سالیان متمادی انقلاب در عرصه های مختلف اجتماعی همواره چشمگیر و تاثیرگذار بوده اذعان داشت انتظار داریم در این مقطع نیز بانوان با حضور در عرصه های اجتماعی خاصه پیشگیری و مواجه با آسیب ها دولت را یاری نمایند.

فرماندار در ادامه به نقش سازنده و موثر مردم در موفقیت های دولت اشاره داشت و گفت تجربه ثابت کرده مردم در هر عرصه ای که ورود داشته  و دولت ها را یاری نمودند دولت در آن حوزه موفق بوده  و در هر طرح و برنامه ای که مردم همکاری و همراهی با دولت ها نداشتند آن برنامه ناکام مانده است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان سپس  با بیان اینکه دولت سیزدهم در حالی به روی کار آمد که کشور با چالشهای داخلی و بین المللی بسیاری روبرو بود اظهار داشت علیرغم تمام مشکلات و تنگناها ،دولت تمام توان خود را برای حل مشکلات بکار گرفت و خوشبختانه توفیقات بسیاری نیز کسب نمود.

مقام فرماندار در ادامه اذعان داشت نمونه بازر و شاخص موفقیت های دولت طی یکساله فعالیت خود مهار و کنترل بیماری کرونا و تامین واکسن از انواع مختلف و به وفور بود وی خاطر نشان نمود در دولت قبل مردم برای تزریق واکسن با مشکل مواجه بوده و حتی اولویت بندی نیز شدند اما با آغاز فعالیت دولت سیزدهم این مشکل مرتفع گردید.

فرماندار با تاکید بر اینکه نقش و جایگاه مردم در کنترل و مواجه با بیماری کرونا قابل تقدیر است گفت در اوایل بیماری حتی با کمبود ماسک مواجه بودیم اما با حضور مردم در عرصه و همراهی با دولت همگی شاهد بودیم که با کمک مردم تولید داخلی  ماسک  افزایش و کشور این بحران را نیز پشت سر گذاشت.

عباسی خطاب به حاضرین گفت انتظار است امروز که زمینه و شرایط فراهم بوده و انواع مختلف واکسن موجود است  و انتخاب نوع آن برای تزریق بر عهده افراد می باشد مردم از این موقعیت استفاده و نسبت به تزریق دوز یادآور اقدام نمایند.

وی تصریح کرد ان شاالله شما بعنوان بانوان فعال شهرستان در خصوص تشویق و ترغیب مردم به تزریق دوز یادآور واکسن مجموعه بهداشت و درمان را یاری نمایید ضمن اینکه در سایر مسائل اجتماعی از جمله حمایت از خانواده و فرزندآوری ورود بانوان به منظور فرهنگ سازی بسیار موثر است.

مقام فرماندار در ادامه از بانوان حاضر در جلسه خواست تا کار زینبی (س) انجام دهند وی تشریح کرد منظور از کار زینبی (س) ورود به عرصه جهاد تبیین که حضرت آقا می فرمایند است به این منظور که دستاوردهای انقلاب و نظام گفته شود و همراه و یاور مسئولان باشیم

عباسی  در ادامه اظهار امیدواری نمود با حضور و ورود همه اقشار، انقلاب و نظام همچنان مصون بماند و همگی تلاش نماییم به اهداف عالیه امام راحل (ره) ، نظام و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) دست پیدا کنیم .

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور استکی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در شهرستان گفت ان شاالله با تعامل و همراهی دولت  و  بانوان بتوانیم نیازها و مطالبات آنان را پاشخگو باشیم و شاهد حضور و مشارکت زنان در توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =