جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۴:۰۹
فرمانداری شهرستان فریدن

امنیت و قدرت بازدارندگی کشور در سایه ولایت به دست آمده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیز اله عباسی در همایش پیاده روی نخستین روز هفته دولت در جمع مسئولان با اشاره به قدرت روز افزون کشورمان، بیان کرد: امنیت و قدرت بازدارندگی کشور در سایه ولایت به دست آمده است. فرماندار  ادامه داد: مسئولان باید با الگوگیری از شهدای والامقام خدمت رسانی صادقانه به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیز اله عباسی در همایش پیاده روی نخستین روز هفته دولت در جمع مسئولان با اشاره به قدرت روز افزون کشورمان، بیان کرد: امنیت و قدرت بازدارندگی کشور در سایه ولایت به دست آمده است.

فرماندار  ادامه داد: مسئولان باید با الگوگیری از شهدای والامقام خدمت رسانی صادقانه به مردم، تبعیت پذیری از ولایت فقیه، بصیرت، اخلاص و تواضع را سرلوحه کاری کار خود قرار دهند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

وی گفت: امروز ناخدای کشتی این انقلاب رهبر و ولی مان است که در این امواج خروشان جهان توانستند کشورمان را به ساحل آرامش برسانند و به مانند نخ یک تسبیح همه اقشار را در کنار یکدیگر نگه دارند.

عباسی اظهار داشت: انقلاب های بسیاری بعد از انقلاب کشورمان در جهان انجام شد اما هیچ گاه نتواستند دوام بیاورند و در همان ابتدا باز ایستادند اما انقلاب ما بیش از چهل سال است که با تمام تهدیدات و توطئه های دشمنان خارجی و مزدوران داخلی به پیش می رود؛ این مهم نیز با خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مد ظله العالی) و پشتیبانی مردم ولایی این کشور رقم خورده است.

فرماندار اذعان داشت: درطول یک سال دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی گام های موثری در خدمات رسانی به مردم و پیشرفت و توسعه کشور از جمله در این شهرستان برداشته است و باید در هفته دولت بصورت گسترده تبیین و اطلاع رسانی شود.

نماینده عالی دولت تاکید کرد: امروز در این مکان مقدس با شهدا و امام راحل که با راه خدمت رسانی را برای ما ترسیم کردند و استقلال و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند تجدید عهد و پیمان می‌کنیم.

وی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه ی خدمت و تلاش صادقانه دانست، تصریح کرد: تلاش جهادی و کار صادقانه حتی در کمتر از یکماه می تواند جلوه ی را رقم بزنند که سال ها شیرینی آن در میان مردم باقی بماند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =