جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۰:۰۹:۵۸
فرمانداری شهرستان فریدن

پیام تبریک فرماندار به مناسبت هفته تشکلها و مشارکت های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار به مناسبت فرا رسیدن هفته تشکلها و مشارکت های اجتماعی پیام تبریکی صادر نمود. متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد. بسم الله الرحمن الرحیم      بهره گیری از ظرفیت های مردمی در کلیه حوزه ها و سطوح اجرایی و مدیریتی جامعه بهترین راهکار  برای شتاب  […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار به مناسبت فرا رسیدن هفته تشکلها و مشارکت های اجتماعی پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

     بهره گیری از ظرفیت های مردمی در کلیه حوزه ها و سطوح اجرایی و مدیریتی جامعه بهترین راهکار  برای شتاب  بخشیدن به روند توسعه و پیشبرد اهداف متعالی فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی است .

    سازمان های مردم نهاد ، مجموعه  تشکل های  خودجوش  مدنی  و  مردمی هستند که داوطلبانه بودن فعالیت  در آنها  نشان  از خصلت  والای انسانی فعالین این بخش دارد . ضمن اینکه چارچوب منسجم  فعالیت در آنان  با  تکیه  بر سرمایه  برآمده از اعتماد و عزم مشترک ، گامی موثر برای  رفع معضلات اجتماعی است و حلقه مستحکمی جهت تعامل دولت با مردم به وجود می آورد.

     کارایی ، اثربخشی  ، انعطاف پذیری ،  ابتکار   و خلاقیت ،  پاسخگویی سریع به نیازهای محلی و منطقه ای  و  دسترسی  بیشتر به  گروه های  هدف  و آسیب پذیر و انتقال سریع مطالبات مردمی به مسئولین ،سازمان های مردم نهاد را به عنوان بازوان قدرتمند دولت در نیل به اهداف توسعه پایدار معرفی نموده است .

     نام‌گذاری ۲۲ لغایت ۲۷ مرداد  ماه  به نام هفته تشکل‌ها  و مشارکت‌های اجتماعی، گواه روشنی از اعتقاد راسخ دولت مردمی  و کار به  نقش  برجسته  سازمان‌های  مردم نهاد در تقویت پیوندهای اجتماعی و حرکت در مسیر رشد و توسعه متوازن و اجتماع‌محور است.

     اینجانب ضمن گرامی‌داشت و تبریک این هفته به همه فعالان اجتماعی، تشکل‌ها  و سازمان‌های مردم‌نهاد ، خیرین نیک ‌اندیش  و  همچنین  فعالان  این عـرصه در کشور خاصه  شهـرستان  فریدن امیدوارم  از طریق تعامل سازنده  میان  دولت وتشکل‌های مردمی بتوان زمینه را برای نقش‌آفرینی بیشتر سمن‌ها و مشارکت مردم در پیشبرد امور فراهم کرد.

عزیزاله عباسی فرماندار فریدن

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =