پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۳۵:۳۶
فرمانداری شهرستان فریدن

اولین جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در سالجاری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – اولین جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در سالجاری به ریاست عباسی فرماندار و با حضور جدیدی داستان عمومی و انقلاب ، روستایی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی ،میرزایی بخشدار زنده رود و اعضا برگزار شد. فرمانداردر ابتدای سخنانش ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارشان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن اولین جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در سالجاری به ریاست عباسی فرماندار و با حضور جدیدی داستان عمومی و انقلاب ، روستایی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی ،میرزایی بخشدار زنده رود و اعضا برگزار شد.

فرمانداردر ابتدای سخنانش ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارشان را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت تسلیت عرض نمود و اظهار داشت ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در راستای تصمیمات ستادهای ملی و شهرستانی تصمیم گیری نموده و در برخی موارد نیز بنا به اقتضائات و رنگبندی با توجه به در نظر گرفتن تامین سلامت مردم  تصمیم گیرنده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه ملاک و معیار تصمیم گیریهای ستاد آمار و ارقام اعلام شده از سوی شبکه بهداشت و درمان می باشد با اشاره به دستور کار جلسه در خصوص ایام محرم اظهار داشت ما هر چه داریم از محرم و صفر داریم و این دو مناسبت مذهبی باید زنده نگه داشته شوند زیرا اگر عزت ،اقتدار و آزادگی داریم به دلیل این است که درس آموخته مکتب اهل بیت (ع) بویژه امام حسین (ع) می باشیم. 

وی در ادامه اذعان داشت وصیت نامه شهدا نیز برگرفته از مکتب ائمه است اما حضرت آقا در خصوص بیماری کرونا اعلام داشت فصل الخطاب ستاد کرونا نظر پزشکان است  لذا در خصوص برگزاری مراسمات عزاداری  ایام محرم ضمن تاکید بر برگزاری پرشور مراسمات و عزاداریها باید نکات و دستورالعملهای بهداشتی را  نیز مورد توجه قرار دهیم.

فرماندار تصریح نمود در خصوص برگزاری مراسمات باید یا در فضای باز برگزار شوند و یا اینکه در صورت برگزار شدن در مساجد و حسینیه ها باید نکات بهداشتی از جمله بلند بودن سقف مسجد ،داشتن تهویه مناسب و باز نمودن تمامی پنجره ها و رعایت دستورالعملهای بهداشتی از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مد نظر قرار گیرد.

جناب آقای عباسی افزودند تجربه ثابت نموده اعضای هیاتها در صورت آگاهی داشتن به بهترین نحو ممکن دستورالعملهای بهداشتی را رعایت می نمایند زیرا سلامت در اولویت بوده و همه مردم خواهان سلامت هستند لذا رعایت پروتکلها نیازمند برنامه ریزی دستگاههای متولی است.

تشویق و ترغیب اهالی به تزریق واکسن از طریق استفاده از ظرفیت ایام محرم و تریبون ائمه جمعه و جماعات و آگاه سازی مردم نسبت به توطئه دشمن در این خصوص  ،تهیه برنامه زمانبندی ویژه روستاها ، ادارات و محله محور در شهرها برای تزریق واکسن ، راه اندازی تیم سیار جهت تزریق واکسن ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و بسیج به منظور ترویج و تشویق مردم به انجام واکسیناسیون ، رعایت موارد بهداشتی توسط گروههای تعزیه خوانی ، تشدید بازرسی تیم مشترک تبلیغات اسلامی و شبکه بهداشت و درمان و … از دیگر تاکیدات فرماندار محترم بود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =