جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۰۸:۵۵
فرمانداری شهرستان فریدن

بیش از ۲۰ میلیارد تومان خسارت سیل در فریدن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی، فرماندار فریدن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با اشاره به خسارت های بارندگی روز گذشته اظهار کرد: طبق برآوردهایی که ارگان های مربوطه داشتند تا ظهر امروز خسارت‌ها تا بیش از ۲۰ میلیارد تومان تخمین زده شد. وی اذعان داشت: از جمله خسارات تاکنون آبگرفتگی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی، فرماندار فریدن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با اشاره به خسارت های بارندگی روز گذشته اظهار کرد: طبق برآوردهایی که ارگان های مربوطه داشتند تا ظهر امروز خسارت‌ها تا بیش از ۲۰ میلیارد تومان تخمین زده شد.

وی اذعان داشت: از جمله خسارات تاکنون آبگرفتگی زمین‌های کشاورزی، کشت گندم در شهر دامنه، کشت پیاز، کشت یونجه، ریزش و تخریب انبارهای نگهداری علوفه، اتلاف دام، سهمیه آرد در روستاها، آبگرفتگی دست‌کنده های قدیمی و چادرهای عشایر، کلنی زنبور همچنین آسیب به برخی تاسیسات برق چاه ها و تخریب آسفالت جاده ها است.

عباسی تاکید کرد: طی دیروز و دیشب دستگاه‌های خدماتی و امدادی در  آماده باش کامل بوده اند و شاهد بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های در حال امدادرسانی و خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از بارش‌های رگباری در شهرستان هستیم.

رییس مدیریت بحران شهرستان فریدن ادامه داد: با اینکه منطقه ما عشایرپذیر است اما اداره امور عشایر برای آن تعریف نشده و طی بارش‌های اخیر عشایر این منطقه متحمل خسارت‌های زیادی شدند، با همه این تفاسیر در اسکان و تامین مایحتاج اولیه آن‌ها کوشیدیم.

وی گفت: با این شرایط با مدیرکل امور عشایر استان گفت‌وگو کردیم و این وعده را دادند که مسائل عشایر این منطقه را پیگیری کنند، بارش‌های اخیر آسیب جانی در شهرستان در بر نداشته اما کشاورزان و دامداران دچار خسارت‌های ناشی از سیل و آبگرفتگی شده‌اند که نیروهای امدادی درحال خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

عباسی تأکید کرد: دامداران از چرای دام به ویژه در حاشیه رودخانه و دامنه کوه‌ها  به دلیل  بروز سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی جدا خودداری کند.

به گزارش فارس هم اکنون بارش شدید در فریدن آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود خسارت‌های جدیدی را به بار بیاورد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =