پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۳۸:۵۳
فرمانداری شهرستان فریدن

پیام تبریک فرماندار به مناسبت هفته مهارت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار به مناسبت فرا رسیدن هفته مهارت پیام تبریکی خطاب به تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی خاصه مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان  صادر نمود. متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد. بسم الله الرحمن الرحیم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و تدبیر و با در نظر گرفتن  […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار به مناسبت فرا رسیدن هفته مهارت پیام تبریکی خطاب به تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی خاصه مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان  صادر نمود.

متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و تدبیر و با در نظر گرفتن  اقتضائات حساس اقتصادی کشور  عنوان سال را   ” تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” نامگذاری نمودند تا مسئولان نظام با همکاری و کمک جمعیت جوان جویای شغل با تاسی از شعار سال  و حفظ  روحیه انقلابی و اتکا به توان خود فرهنگ کار و تلاش را  نهادینه  و زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه کشور را فراهم نمایند.  تا در نتیجه با قطع وابستگی ها در جنگ تحریمی اقتصادی که از سوی استکبار تحمیل شده پیروز و سربلند باشیم .

و یقینا سازمان فنی و حرفه ای طبق رسالت سازمانی با تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت ، گسترش و توسعه آموزش های مهارتی و توانمند سازی نیروی انسانی در راستای ایجاد کارآفرینی می تواند راه را برای تحقق شعار سال هموار نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت و کارآفرینی،  ششم مرداد ماه روز ملی مهارت وکارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای را  به همه تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی خاصه مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان  تبریک عرض نموده و امیدوارم  با همتی  والا و عزمی راسخ بتوانند گامهایی ارزشمند در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان بردارند از خداوند متعال توفیق و سربلندی برای همگان مسئلت می نمایم.

عزیزاله عباسی فرماندار فریدن

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =