پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۰:۰۸
فرمانداری شهرستان فریدن

حضور فرماندار فریدن در روستای طرار/ عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی به همراه برخی از روسای شهرستان با حضور در روستای طرار ضمن جلسه با دهیار و اعضای شوراء، شنوای مطالبات و مشکلات مردمی این روستا بودند. عزیزاله عباسی با تبریک روز مباهله، بیان کرد: روز مباهله، روزی بود که زبان مدعیان بسته شد و خداوند آشکار ساخت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی به همراه برخی از روسای شهرستان با حضور در روستای طرار ضمن جلسه با دهیار و اعضای شوراء، شنوای مطالبات و مشکلات مردمی این روستا بودند.

عزیزاله عباسی با تبریک روز مباهله، بیان کرد: روز مباهله، روزی بود که زبان مدعیان بسته شد و خداوند آشکار ساخت که اهل بیت (ع) از تمامی تقرب جویندگان به او از راه اطاعت و عبادت، نزدیک او گرامی تر هستند.

فرماندار فریدن به برخی مشکلات روستای طرار اشاره داشت و اظهار کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته مصوب شد اماکن بلااستفاده روستاها در اختیار دهیاری و شورای آن روستا قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: در راستای حفظ و حراست از اماکن بلااستفاده آموزش و پرورش در سطح شهرستان، این اماکن با حفظ مالکیت جهت جلوگیری از تخریب و سرقت اموال به دهیاری‌ها واگذار می‌شود.

نماینده عالی دولت در خصوص آسفالت معابر روستاها با اشاره به سخنان رئیس بنیاد مسکن شهرستان، گفت: ما سعی داریم تمام معابری که زیر سازی شدند را آسفالت کنیم، ان شاءالله با تلاش بیشتر این مهم محقق شود.

عباسی با بیان اینکه برای رفع مشکلات باید راهکارهای قانونی را پیش بگیریم، تصریح کرد: در برهه های از زمان امتیازاتی به روستاها داده می شود که اهالی آن به موقع باید از آن استفاده کنند به طور مثال طرح های خوبی در خصوص استفاده از منابع طبیعی ارائه شده است که برخی روستاهای همجوار استفاده کردند اما این روستا حتی تقاضای در این خصوص ارائه نداده است.

وی دولت را در خدمت مردم دانست و بیان داشت: این دولت فارغ از تمام تجملات و کارهای حاشیه ی برای کار کردن و جبران عقب ماندگی وارد میدان شده است، دولتی که دست مفسدان را از منابع ثروت قطع کرده تا منافع مردم را تامین کند.

فرماندار ادامه داد: امروز شاهد هستیم که با تمام تلاشی که دولت انجام می دهد برخی این امر را بر نمی تابند و برای جلوگیری از آن سنگ اندازی می کنند اما می بینیم با تمام تنگ نظری ها دولت در میان مردم و با آنها است.

به گزارش روابط عمومی، روستای طرار از توابع بخش مرکزی شهرستان فریدن استان اصفهان و جزئی از دهستان دالانکوه می‌باشد که در ۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر داران و ۱۳۵ کیلومتری مرکز استان و در دامنه دالانکوه واقع شده است.

جمعیت این روستا بالغ بر ۲۸۹ نفر با ۸۸ خانوار است شغل عمده ساکنان این روستا کشاورزی، دامپروری بوده است ما در سال های اخیر به علت کم‌آبی تعداد قابل توجهی از ساکنان آن به شهرهای اطراف مهاجرت کرده‌اند.

از جمله مشکلات و مطالباتی که در این دیدار بیان شد، مشکلاتی در خصوص منابع طبیعی و رفع تصرفات، ساماندهی ورودی و معابر روستا، عدم وجود زمینه های اشتغال بود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 20 =