جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۱۷:۴۶
فرمانداری شهرستان فریدن

پیام تبریک فرماندار به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی پیام تبریکی صادر نمود متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد. بسمه تعالی بیست و پنجم تیرماه فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تاثیرگذار  دو ارگان  اجتماعی کشور که در راستای بسط و توسعه عدالت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی پیام تبریکی صادر نمود متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد.

بسمه تعالی

بیست و پنجم تیرماه فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تاثیرگذار  دو ارگان  اجتماعی کشور که در راستای بسط و توسعه عدالت اجتماعی ، ارتقا سطح خدمت رسانی و کاهش دغدغه های مردم تلاش می نمایند .

فعالیت سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شکل گرفتند مصداق بارز آیه شریف ” مَنْ اَحْیاها فکانما احیا النّاس جمیعاً» «و هر کس که نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است” می باشد زیرا تلاش های تامین اجتماعی در مسیر ترسیم آینده ای توام با آرامش و آسایش  برای همگان و زحمات  بهزیستی برای بهتر زیستن اقشار آسیب پذیر جامعه حاکی از نقش ارزشمند این دو ارگان است.

اینجانب ضمن تبریک ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و  تامین اجتماعی به تمامی فعالین و دست اندرکاران پر تلاش این دو سازمان خاصه کارکنان ادارات مذکور در شهرستان فریدن که با تاسی از سیره ائمه بزرگوار و سرلوحه قراردادن ایثار و فداکاری ، دستگیر آسیب دیدگان اجتماع می باشند از خداوند متعال برای همگان سلامت و موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی مسئلت می نمایم .

عباسی فرماندار فریدن

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =