سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۵۱:۰۲
فرمانداری شهرستان فریدن

افتتاح و کلنگ زنی ۳ واحد آموزشی در فریدن/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، مدرسه خیر ساز نصرت رضایی در روستای نماگرد شهرستان فریدن افتتاح و ساخت دو مدرسه در روستا‌های دره بید و گنجه این شهرستان نیز آغاز شد. عزیزاله عباسی مدارس نوساز را باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان دانست و تاکید کرد: در این چند سال اخیر به دلیل کرونا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، مدرسه خیر ساز نصرت رضایی در روستای نماگرد شهرستان فریدن افتتاح و ساخت دو مدرسه در روستا‌های دره بید و گنجه این شهرستان نیز آغاز شد.

عزیزاله عباسی مدارس نوساز را باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان دانست و تاکید کرد: در این چند سال اخیر به دلیل کرونا بسیاری از دانش آموزان ترک تحصیل کردند برای اینکه بتوانیم باعث انگیزه بین دانش آموزان شویم فراهم آوردن زیرساخت و سخت افزارها از الزامات می باشد.

فرماندار فریدن ادامه داد: شهرستان جزء مناطق محروم است و از امتیاز محرومیت هم محروم می باشد به همین دلیل ما در حوزه ی تحصیلی بسیاری از امتیازات را از دست دادیم و این آسیب متوجه دانش آموزان این منطقه شده است.

وی اظهار داشت: مردم این منطقه دارای فرهنگی غنی هستند که در کشور سرآمدند و مدارس نیز محلی برای اشاعه فرهنگ می باشند با مهیا کردن شرایط می توان فرهنگ غنی این منطقه را در این زمان که تهاجم فرهنگی دشمنان اوج گرفته است را اشاعه داد.

عباسی ضمن تشکر و قدردانی از خیرین مدرسه ساز، تصریح کرد: مدرسه‌سازی یک حسنه بزرگ و صدقه جاریه است که نشان‌دهنده درک درست جامعه از اهمیت تعلیم فرزندان است.

نماینده دولت وجود مجموعه خیرین مدرسه‌ساز را از پدیده‌های مبارک انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: که مردم با انگیزه خدمت و انجام کار خوب هر جا که احساس کنند ابایی از مشارکت و حضور فعال ندارند.

در ادامه معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم مدرسه سه کلاسه مشارکتی در روستای نماگرد با زیربنای ۲۰۹ مترمربع در زمینی به مساحت ۹۹۷ مترمربع افتتاح شد.

علی اصغر ذاکران گفت: این مدرسه با مشارکت خیرنیک اندیش آقای ایرانی و اداره کل نوسازی مدارس استان با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی افزود: همچنین امروز ساخت دو مدرسه ۶ کلاسه نیز در روستا‌های دره بید و گنجه از توابع شهرستان فریدن و از محل اعتبارات محرومیت زدایی و با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 12 =