جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۶:۴۸:۵۹
فرمانداری شهرستان فریدن

پیام تبریک عباسی فرماندار به مناسبت چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاریها

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار به مناسبت چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها پیام تبریکی صادر نمود. متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد. بسم الله الرحمن الرحیم شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه ، آبادانی و هویت بخشی به سیما و کالبد شهر و روستا و  تحقق […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار به مناسبت چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه ، آبادانی و هویت بخشی به سیما و کالبد شهر و روستا و  تحقق اهداف ، سیاست ها و برنامه های کشور نقشی ارزنده و تاثیرگذار بر عهده دارند و به جهت تعدد وظایف و مسئولیت های متنوع در عرصه های مختلف نیازمند هم افزایی و تعامل مردم می باشند ضمن اینکه  کسب رضایت عمومی، اعتماد افزایی و امیدآفرینی در میان شهروندان از جمله وظایف ذاتی آنان است.

چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها فرصت مغتنمی است برای تجلیل از زحمات و تلاشهای فعالان و تلاشگران عرصه شهری و روستایی ،اینجانب ضمن سلام و خدا قوت این مناسبت ارزشمند را به تمامی شهرداران،دهیاران و شاغلین سخت کوش در این دو نهاد تبریک عرض نموده  از همگی عزیزان انتظار دارم با توجه به سیاست‌ها و برنامه های دولت مردمی و کار در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم نهایت تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهرستان بکار گیرند .

از خداوند متعال توفیق بیش از پیش برای همگان مسئلت می نمایم

عزیزاله عباسی فرماندار فریدن

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =