جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۲۰:۴۷
فرمانداری شهرستان فریدن

حضور در عرصه جهاد مانند سرزمین وحی همه یک رنگ و یکپارچه هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه نشست جهادگران بسیجی شهرستان فریدن با بیان اینکه منشاء بسیج همیشه برای مردم سرشار از خیر و برکت بوده است، تاکید کرد: از خود گذشتگی و ایثار در این مجموعه باعث شده تا موفقیت های بسیاری رقم بخورد. عزیزاله عباسی تلاش های جهادگران بسیجی را ستودنی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه نشست جهادگران بسیجی شهرستان فریدن با بیان اینکه منشاء بسیج همیشه برای مردم سرشار از خیر و برکت بوده است، تاکید کرد: از خود گذشتگی و ایثار در این مجموعه باعث شده تا موفقیت های بسیاری رقم بخورد.

عزیزاله عباسی تلاش های جهادگران بسیجی را ستودنی خواند و عنوان داشت: حضور در عرصه جهاد به مانند سرزمین وحی می ماند که همه یکپارچه و یک رنگ هستند و در آن گذر زمان، منصب ها، مکان هیچ گاه به نظر نمی آید و تلاش برای رسیدن به رضایت خداوند است.

وی ادامه داد: یکی از بخش های مهم بسیج نگاه ویژه به جهاد تبیین است، بدون شک این شعار که «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» را بسیجیان بارها به زبان آوردند و امروز مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) حکم جهاد تبیین داده است پس نباید در این عرصه کم کاری کنیم.

فرماندار فریدن گفت: امروز دشمنان انقلاب با تمام قوا وارد میدان شدند از خائنان داخلی و خارج نشین تا عروسک های خیمه شب بازی صهیونیست جهانی، اکنون کمی بخواهیم سهل انگاری کنیم ضربات جبران ناپذیری خواهیم خورد پس با هم افزایی و تلاش باید به نتیجه مطلوب برسیم و تلاش دشمنان را ناکام بگذاریم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =