شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۱۶:۱۲
فرمانداری شهرستان فریدن

بازتاب خبری سفر وزیر نیرو به شهرستان فریدن/لینک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، علی اکبر محرابیان در روز ۲۶ خرداد ۱۴۰۱  طی یک سفر چند ساعته  وارد شهرستان فریدن شد، این سفر همزمان با سفر حجت الاسلام رئیسی ریاست محترم جمهور به استان اصفهان انجام گرفت. سفر وزیر نیرو به شهرستان در رسانه های کشور بازتاب گسترده ای داشت و خبرگزاری های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، علی اکبر محرابیان در روز ۲۶ خرداد ۱۴۰۱  طی یک سفر چند ساعته  وارد شهرستان فریدن شد، این سفر همزمان با سفر حجت الاسلام رئیسی ریاست محترم جمهور به استان اصفهان انجام گرفت.

سفر وزیر نیرو به شهرستان در رسانه های کشور بازتاب گسترده ای داشت و خبرگزاری های مختلف این سفر را پوشش خبری دادند.

خبرگزاری فارس و صدا و سیما در بخشی از خبرهای خود خبر اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان به شهرستان فریدن را پوشش دادند.

فارس نوشت: اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به «فریدن» در سفر رئیس جمهور

فرماندار فریدن گفت: خرسندیم که در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به شهرستان فریدن در حوزه‌های مختلف اختصاص داده شد که البته در راستای افزایش مبلغ مذکور مکاتباتی نیز انجام شده است.

فارس در خبر دیگر آورد:وزیر نیرو: اولویت دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

وزیر نیرو با بیان اینکه اولویت ما تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: ممکن است در نقطه‌ای ببینیم حلقه مفقوده‌ای در یک پروژه وجود دارد و آن را شروع کنیم اما اولویت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

صدا و سیما گزارش داد: اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان به فریدن

فرماندار فریدن از اختصاص بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار و تخصیص آن به همه بخش‌های شهرستان فریدن در سفر رئیس جمهور خبر داد.

ایرنا گزارش داد: بیش از۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به فریدن اختصاص یافت

فرماندار فریدن گفت: افزون بر ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی در سفر رییس جمهور به اصفهان به فریدن اختصاص یافت.

ایرنا نوشت:حضور علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در شهرستان “فریدن”

وزیر نیرو در شورای اداری شهرستان فریدن گفت: سعی می‌کنیم در حد بودجه و قانون، مشکلات و مسائل این شهرستان را با رعایت اولویت‌ها حل کنیم.

خبرگزاری صدا و سیما آورد: نتایجِ سفرِ وزرا به شهرستان ها

وزرای دولت در سفر یک روزه خود به استان اصفهان با حضور در شهرستان های مختلف استان تعدادی طرح افتتاح کردند و با شرکت در شورای اداری، به بررسی مشکلات شهرستان ها پرداختند.

خبرگزاری صدا و سیما در مصاحبه با وزیر نیرو آورد: تامین آب شرب، رهاورد سفر وزیر نیرو به فریدن

افزایش اعتبار و طرح جهاد آب رسانی برای تامین آب شرب شهرستان فریدن برای رفع تنش آبی رهاورد سفر وزیرنیرو به این شهرستان است.

پایگاه خبری صاحب نیوز با گزارش تصویری خبر سفر وزیر نیرو را پوشش داد: تصاویر| سفر وزیر نیرو به چادگان و فریدن

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در جریان سفر رئیس جمهور به اصفهان امروز به شهرستان های چادگان و فریدن سفر کرد. از جمله برنامه های این سفر ادای احترام به مقام شهدا، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان های چادگان و فریدن، بازدید از تصفیه خانه پساب فریدن و دیدار با خانواد شهدا بود.

خبرگزاری مهر در بازتاب سفر وزیر نیرو نوشت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان فریدن تخصیص یافت

وزیر نیرو گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان فریدن تخصیص یافته است.

تسنیم بازید وزیر نیرو از تصفیه خانه ی شهر داران را تیتر کرد و نوشت: وزیر نیرو از تصفیه‌ خانه فاضلاب شهر داران بازدید کرد

وزیر نیرو در جریان سفر به اصفهان از تصفیه خانه فاضلاب شهر داران در شهرستان فریدن بازدید کرد.

ایمنا مطالبات مردمی را تیتر خبرگزاری خود کرد: زیان کشاورزان فریدنی از قطع مکرر برق/ ۶۵۰ قنات شهرستان نیازمند لایروبی

در جلسه شورای اداری شهرستان فریدن که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، مشکلات این شهرستان مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری آب ایران گزارش داد: هدف دولت از سفرهای استانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

وزیر نیرو در جلسه شورای اداری شهرستان فریدن گفت: فلسفه وجودی سفرهای استانی رییس‌جمهور و هیئت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

ایمنا در خبری دیگر اورد: دیدار وزیر نیرو با خانواده شهدا در فریدن

وزیر نیرو در جریان سفر به شهرستان فریدن با خانواده شهدا دیدار کرد.

پایگاه ایثار اصفهان گزارش داد: ادای احترام وزیر نیرو به مقام شامخ شهدای شهرستان فریدن

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اصفهان وزیر نیرو به‌عنوان نماینده هیئت دولت با حضور در شهرستان فریدن به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

خبرگزاری مهر نوشت: وزیر نیرو وارد فریدن شد

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و هیئت همراه فردا پنجشنبه به استان اصفهان سفر می‌کند.

پایگاه وزارت نیرو آورد: هدف دولت از سفرهای استانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

وزیر نیرو در جلسه شورای اداری شهرستان فریدن گفت: فلسفه وجودی سفرهای استانی رییس‌جمهور و هیئت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

روابط عمومی فرمانداری فریدن با لنز دوربین به استقبال سفر وزیر نیرو رفت و نوشت: سفر وزیر نیرو به شهرستان فریدن از لنز دوربین روابط عمومی/عکس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، علی اکبر محرابیان در روز ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ طی یک سفر چند ساعته وارد شهرستان فریدن شد، این سفر همزمان با سفر حجت الاسلام رئیسی ریاست محترم جمهور به استان اصفهان انجام گرفت.

ایرنا گزارش داد: ۱۴۴ درخواست اهالی فریدن از رئیس جمهور اولویت بندی شد

فرماندار فریدن گفت: در آستانه سفر رییس جمهور به اصفهان، ۱۴۴ مطالبه مهم اهالی این شهرستان در بخش‌های مختلف، اولویت‌بندی و به استانداری ارسال شد.

فارس در پیش خبر خود گزارش داد: وزیر نیرو به فریدن و چادگان سفر می‌کند

فرماندار شهرستان فریدن گفت: وزیر نیرو برای بررسی مسائل و مشکلات و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری، به نمایندگی از دولت در شهرستان‌های فریدن و چادگان حضور پیدا خواهد کرد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سیزده =