پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۴۴:۱۵
فرمانداری شهرستان فریدن

کم فروشی و احتکار مصداق دزدی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در میان مردم خویگان سفلی حاضر شده و پاسخگوی سوالات آنان بودند. فرماندار فریدن با بیان اینکه حضور مردم در میانه ی میدان باعث حل شدن بسیاری از  مشکلات می شود، عنوان کرد: ما اگر اقتدار، پیشرفت و امنیتی داریم به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در میان مردم خویگان سفلی حاضر شده و پاسخگوی سوالات آنان بودند.

فرماندار فریدن با بیان اینکه حضور مردم در میانه ی میدان باعث حل شدن بسیاری از  مشکلات می شود، عنوان کرد: ما اگر اقتدار، پیشرفت و امنیتی داریم به دلیل اتحاد، همدلی و وحدت مردم است.

عباسی ادامه داد: حضور مردم باعث شده برخی از مشکلات اصلا پیش نیاید، سابقا در روستاها خود مردم امنیت محیط زندگی شان را برقرار می کردند در این زمان کنونی هم باید تلاش کنیم این فرهنگ همراهی و هم افزایی به جامعه روستایی ما برگردد.

وی با اشاره به تغییر سبک زندگی در جامعه روستایی بیان کرد: تغییر سبک زندگی نباید باعث شود مردم روستاها، صمیمیت شان را از دست بدهند یا کم رنگ تر شود.

فرماندار فریدن اهداف دولت را برای حاضرین برشمرد و تصریح کرد: دولت وارد میدان شده تا مشکلات مردم را حل کند و  این مهم تحقق پیدا نمی کند مگر با همراهی مردم که همیشه پای نظام و انقلاب بوده و هستند.

عباسی کم فروشی و احتکار را نیز مصداق دزدی دانست و تصریح کرد: دزدی فقط بردن یک کالا نیست، کم فروشی و احتکار نیز یک دزدی است که بدترین نوع آن نیز می باشد چون باعث از بین رفتن اعتماد در جامعه و ترویج بی رحمی نسبت به یکدیگر می شود.

نماینده عالی دولت ادامه داد:  نباید فرهنگ رحم و گذشت از جامعه ما برود چون رحم به یکدیگر باعث می شود خداوند به ما نگاه ویژه داشته باشد، یکی از دلایل پیروزی هشت سال دفاع مقدس گذشت و ایثار رزمندگانی بود که از این دنیا چیزی نمی خواستند و برای آخرت به رزم آمده بودند و چه بسا رحم گذشت به یکدیگر باعث می شود بلاهای بسیاری از کشور دور شود..

وی مطالبه گری را عامل پیشرفت عوامل اجرای دانست و گفت: مسئولان ما پاسخگو هستند اما باید مطالبه به موقع و آگاهانه باشد تا مسئول بتواند درست عمل کند و  همراهی مردم باعث می شود کارها به پیش رود و اینگونه مانع سنگ اندازی ها شوند.

فرماندار اظهار داشت:  برخی خلاء های قانونی در بعضی از بخش های اجرایی وجود دارد اما باید به موقع و درست اطلاع رسانی شود تا بتوان از دستگاه های اجرایی و ذی مدخل استفاده کرد و این خلاهای قانونی را برطرف کنیم.

عباسی با اشاره به جدیت مردم خوب و با صفای خویگان سفلی تصریح کرد:  ظرفیت های بالقوه در روستا وجود دارد که باید با کمک دهیار و اعضای شوراء بالفعل شود و طرح های که ارائه می گردد باید تمام جوانب آن سنجیده و زیر ساخت هایش آماده شود و به گونه ی پیش برود که از هدر رفت سرمایه های بیت المال جلوگیری به عمل آید.

نماینده عالی دولت در فریدن هدفمند سازی یارانه ها را یکی جراحی بزرگ اقتصادی دانست و تاکید کرد: دولت آقای رئیسی به دنبال این است که منافع حاصله از یارانه ها به جیب خود مردم برود و دست سودجویان در این میان قطع شود.

به گزارش روابط عمومی، مردم روستای خویگان سفلی با بیان مشکلاتی که در حوزه منابع طبیعی، آموزش و پرورش، مخابرات، طرح های جهاد کشاورزی، گاز، برق، بنیاد مسکن و برخی مشکلات امنیتی و   خاصه مشکلاتی در خصوص حق النظاره چاه های کشاورزی داشتند منتظر پاسخگوی مسئولان شدند که برخی از مشکلات در حضور فرماندار پیگیری شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، در دومین روز از هفته کار و کارگر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهر داران با حضور جامعه کار و تولید در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن،  فرماندار فریدن صبح امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در فریدن گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرماندرای فریدن، نمازگزاران فریدنی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا خیابان امام خمینی(ره) با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع […]

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =