شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۰۶:۵۶
فرمانداری شهرستان فریدن

اهالی شهرستان به هیچ وجه فریب فضاسازی های شبکه های اجتماعی معاند ودشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخورند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عباسی فرماندار در خطبه های بین  نماز جمعه شهر داران طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و تشکر از همراهی و همدلی آحاد شهرستان با نماینده دولت در شهرستان در پیشبرد امور به اهم اقدامات و برنامه های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عباسی فرماندار در خطبه های بین  نماز جمعه شهر داران طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و تشکر از همراهی و همدلی آحاد شهرستان با نماینده دولت در شهرستان در پیشبرد امور به اهم اقدامات و برنامه های دولت طی یکسال گذشته پرداخت.

فرماندار در ادامه  تسریع در روند تزریق واکسن کرونا و تولید واکسن داخلی ، توجه ویژه به اقشار ضعیف و آسیب دیده ،برنامه ریزی و انجام منظم سفرهای استانی رئیس جمهور ، توجه و اهتمام به امر اشتغال و تولید و رسیدگی به مشکلات  واحدهای تولیدی و راه اندازی مجدد بیش از ۲۰۰۰ کارخانه وکارگاه را بخش کوچکی از خدمات دولت عنوان نمود.

رئیس شورای اداری شهرستان اذعان داشت: در بدو ورود به فریدن بررسی ،شناسایی و احصا مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه های مختلف و  برگزاری جلسات مختلف با نخبگان ، جوانان،پیشکسوتان ، کشاورزان ،اعضای شوراها و دهیاران ،ورزشکاران ،روحانیون و طلاب ،مدیران و روسای ادارات ،کسبه و بازاریان در دستور کار قرار گرفت و سپس حل مشکلات و نیازها اولویت بندی شد.

فرماندار پیگیری حل مشکل پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر داران ، تفویض اختیار از سوی استان به فرمانداری  با توجه به جلسه مورخ ۱۲/۲/۱۴۰۱  و حل مشکل پس از ۷ سال و قرارگرفتن در مرحله واگذاری به کشاورزان و شهرداری داران را  دیگر اقدام فرمانداری برشمرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی ، افت و خیز بازار و اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها حضور مستمر در بازار ، برقراری ارتباط با مردم  و رسیدگی به مشکلات آنان و تشکیل قرارگاه عدالت شهرستان نیز از دیگر فعالیت ها بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان نمود: برگزاری جلسات هم اندیشی با فرمانداران ،ائمه جمعه و نماینده شهرستان و  پیگیری مشکلات مشترک چهار شهرستان از جمله پسماند ، دیدار مردمی و حضور در روستاهای شهرستان ،پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان و دیدار با مدیران کل دستگاههای اجرایی و پیگیری حل مشکلات دستگاههای شهرستانی ،برگزاری جلسات با سرمایه گذاران و تلاش در راستای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بومی و حمایت از آنها از دیگر برنامه های پیگیری شده بود.

فرماندار اذعان داشت: در حوزه روستایی پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام در روستاها در حوزه های ورزشی ،خدماتی ،عمرانی،پزشکی (اورژانس روستای اسکندری برآفتاب)  و علی الخصوص رفع نقاط حادثه خیز و  تامین اعتبار سه راهی اسکندری ،عادگان و گل امیر و جدول گذاری ،بلوک فرش سنگ چینی در روستاهای گنجه و چهلخانه و تشویق و ترغیب دهیاران به ایجاد اشتغال و درآمدپایدار در روستاها از جمله اهداف پیگیری شده بود.

عباسی اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله جشنواره روستای درختک و گرامیداشت هفته فرهنگی شهرستان را نیز از دیگر برنامه ها عنوان نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان سخنانش با اشاره به مردمی سازی یارانه ها و تغییر روند تخصیص یارانه از واردکنندگان به مصرف کنندگان نهایی وتولیدکنندگان پرداخت و با اشاره به  معایب دو نرخی بودن ارز و سیکل معیوب واردات کالاهای اساسی و تاثیر منفی آن در اقتصادکشور اظهار داشت: جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی و هدفمند نمودن یارانه ها ، رونق تولید، حمایت از تولیدات داخلی وکاهش وابستگی به خارج از کشور  از جمله اهداف طرح است.

عباسی تصریح کرد: تحقق و موفقیت این طرح در پرتو همکاری ، صبر و حوصله مردم اثربخش تر و نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و تاکید نمود اهالی شهرستان به هیچ وجه فریب فضاسازی های شبکه های اجتماعی معاند ودشمنان نظام جمهوری اسلامی را نخورند .

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =