شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۷:۴۰:۳۹
فرمانداری شهرستان فریدن

پیروزی در جنگ اقتصادی با حضور و پشتیبانی جوانان/ دولت حامی طرح های اقتصادی واقعی و عملی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه هئیت اندیشه ورز اقتصادی شهرستان با اشاره به تاثیرگذاری جوانان در جامعه عنوان کرد: هرگاه در مسئله ای جوانان ورود کردند آنجا موفق بودیم به طور مثال در هشت سال دفاع مقدس با رشادت های جوانان پیروز شدیم و در جنگ اقتصادی هم با حضور و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار در جلسه هئیت اندیشه ورز اقتصادی شهرستان با اشاره به تاثیرگذاری جوانان در جامعه عنوان کرد: هرگاه در مسئله ای جوانان ورود کردند آنجا موفق بودیم به طور مثال در هشت سال دفاع مقدس با رشادت های جوانان پیروز شدیم و در جنگ اقتصادی هم با حضور و پشتیبانی جوانان پیروز خواهیم شد.

عزیزاله عباسی ادامه داد: این جلسه برای هم اندیشی با نیروهای اقتصادی در شهرستان است تا بتوانیم به کمک شما هدف دولت از جراحی اقتصادی  را در جامعه تبیین کنیم و راه حل هایی را در نظر بگیریم که آسیبی متوجه مردم نشود.

وی اظهار داشت: این جلسه پیش درآمدی برای جلسات آینده است که بدون شک با حضور جوانان نخبه و فعال  در عرصه اقتصاد کامل تر خواهد شد و اینگونه با هم فکری با یکدیگر می توانیم تصمیماتی درست اتخاذ کنیم.

فرماندار فریدن با این سخن که نگاه وابستگی به غرب و شدت گرفتن ورود نیروهای نفوذی به ارکان دولت سابق چشم گیر بود، گفت: این مشکلات باعث گردید تا برخی از حوزه ها آسیب ببینند که یکی از آنها عرصه اقتصاد بود که دولت مردمی از ابتدا در تلاش است تا  زخم های گذشته را ترمیم کند.

عباسی تاکید کرد: بسیاری از کارخانه ها در سال های گذشته تعطیل یا نیمه تعطیل شدند اما رئیس جمهور محترم  چه در قوه قضائیه و چه در دولت این سیاست را داشتند که این کارخانجات به چرخه ای اقتصاد برگردند و اکنون بیش از ۲ هزار کارخانه به چرخه ای تولید بازگشتند.

نماینده عالی دولت در فریدن جهاد تبیین را یکی از ارکان مهم جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: دشمنان دنبال سیاه نمایی هستند و برخی سهوا یا عمدا در میدان آنها بازی می کنند و اگر در جهاد تبیین ضعیف عمل کنیم بنگاه های تبلیغاتی نمی گذارند که هدف از سیاست های اقتصادی دولت در جامعه تفهیم شود.

وی جراحی اقتصادی دولت را در پیشبرد منافع مردم معرفی و عنوان کرد: تصویب ارز ترجیحی باعث گردیده بود که سود این طرح فقط در جیب ۴ درصد از سرمایه داران کشور برود اما با حذف ارز ترجیحی دست این ۴ درصد از منابع ملی قطع خواهد شد و بیشتر ملت  از این طرح منفعت خواهند برد.

فرماندار فریدن ادامه داد: با این تفاسیر وقتی دست برخی از سودجویان از این منافع قطع می شود بی شک آرام نمی گیرند و با تریبون های مختلف و بلندگوهای خریداری شده به دنبال سیاه نمایی و ایجاد هراس در جامعه خواهند بود تا به اهداف شان که شکست دولت در برنامه های اقتصادی است برسند.

عباسی تصریح کرد: مردم کشور عزیزمان باید بدانند در حذف ارز ترجیحی و یارانه ای که به خاطر برخی گرانی ها پرداخت می شود، این مبلغ مابه التفاوت قیمت های کالاهای اساسی که افزایش قیمت داشتند.

نماینده عالی دولت ادامه داد: دولت از طرح های اقتصادی که واقعی و عملی باشد به صورت کامل حمایت خواهد کرد و در تسریع آن حامی سرمایه گزاران است.

فرماندار فریدن اظهار داشت: این هئیت اندیشه ورز هدفش این است که اعضای آن مشکلات اقتصادی را احصاء کند و راه حل های متناسب با آن را ارائه دهند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 18 =