جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۰۰:۳۴
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن : کار شورای نگهبان کاری بسیار ظریف و تاثیرگزار در سرنوشت کشورمان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی  فرماندار  ضمن دیدار با اعضای شورای نگهبان و نظارت شهرستان پاسخگوی برخی سوالات آنان بود . عزیزاله عباسی ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای نگهبان و نظارت شهرستان ، خود را جزیی از اعضای هیات نظارت شورای نگهبان در سنوات گذشته  دانست و گفت: […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی  فرماندار  ضمن دیدار با اعضای شورای نگهبان و نظارت شهرستان پاسخگوی برخی سوالات آنان بود .

عزیزاله عباسی ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای نگهبان و نظارت شهرستان ، خود را جزیی از اعضای هیات نظارت شورای نگهبان در سنوات گذشته  دانست و گفت: شورای نگهبان با نظارت مستقل ، مفید و جامع بر عرصه انتخابات، مسیر رشد و ترقی جامعه را به دوش کشیده و همواره با اقتدار در حراست از قانون و کیان ملی و صیانت از نظام و پاسداری از جمهوری اسلامی نقش آفرینی نموده است.

فرماندار افزود: کار شورای نگهبان کاری بسیار ظریف و تاثیرگزار در سرنوشت کشورمان است که باید با حساسیت و تلاش شبانه روزی انجام شود.

وی با اشاره به آغاز کار سخت جراحی اقتصادی دولت در کشور، اظهار کرد: این روزها که دشمنان با تمام قوا برای تخریب وارد میدان شدند باید با توضیحات درست در جهاد تبیین جلوتر از همگان به سمت جلو گام برداریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه افزود : شرایط اقتصادی کشور بیمار بود و باید جراحی می شد، این شجاعت دولت است که از آبروی خود گذشته تا بتواند این کار بزرگ را انجام بدهد.

عباسی تصریح کرد: در جراحی اقتصادی سعی بر این شده که عفونت ها و غده های سرطانی را ریشه کن کنند و اینکه هر جراحی با درد هم آمیخته است بر کسی پوشیده نیست، تحمل آن باعث می شود در آینده، اقتصاد پویاتری داشته باشیم و زندگی معیشتی مان بهتر شود.

گفتنی است  در پایان فرماندار پاسخگوی سوالات  اعضای نظارت در زمینه  انتصابات و  شرایط امروز کشور بود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =