جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۵۶:۱۱
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن : معرفی فرهنگ اصیل فریدن به گردشگران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار در اولین جلسه قرارگاه حجاب و عفاف شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از اهتمام اعضا حاضر در جلسه در خصوص حجاب و عفاف با اشاره به نظرات و پیشنهادات حاضرین اظهار داشت برنامه های پیشنهادی در خصوص حجاب […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار در اولین جلسه قرارگاه حجاب و عفاف شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از اهتمام اعضا حاضر در جلسه در خصوص حجاب و عفاف با اشاره به نظرات و پیشنهادات حاضرین اظهار داشت برنامه های پیشنهادی در خصوص حجاب و عفاف باید اجرایی بوده و متناسب با شرایط و اقتضائات شهرستان باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه خوشبختانه ما در فریدن مشکل حاد بی حجابی و بدحجابی نداریم اما نیازمند فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی خود به منظور پیشگیری و جلوگیری از ورود خرده فرهنگها می باشیم اذعان داشت باید بستر را به گونه ای فراهم نماییم که فرهنگ اصیل فریدن را به گردشگران و مسافران انتقال دهیم و خدایی ناکرده پذیرای خرده فرهنگهای ناصحیح آنها نباشیم

مقام فرماندار در ادامه به الگوسازی صحیح در شهرستان در خصوص حجاب و عفاف اشاره نمود و اظهار داشت اینکه معلم و مربی که افراد را در این خصوص هدایت و راهنمایی می کند خودش موضوعات مربوط به حجاب و عفاف را در چارچوب غیر اداری رعایت نکند آسیب جدی می باشد که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

عباسی خاطر نشان نمود باید بستر برای فرهنگ سازی در خصوص حجاب و عفاف توسط دستگاههای متولی علی الخصوص شهرداریها و دهیاریها فراهم گردد و فضای شهری و روستایی  متناسب با این موضوع آماده سازی گردد .

وی افزود اولین قدم برای آماده سازی محیط شهری و روستایی اصلاح اسامی تابلو مغازه ها می باشد لذا شهرداریها ،دهیاریها ،فرهنگ و ارشاد و صنعت ،معدن و تجارت در خصوص نظارت و بازبینی تابلوها اقدامات لازم را انجام دهند.

تسریع در پیگیری و احداث باغ بانوان توسط شهرداری داران ، برخورد با سگ گردانی توسط نیروی انتظامی ، راه اندازی اکیپ حجاب و عفاف توسط مدرسه علمیه خواهران با هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ،لازم الاجرا بودن مصوبات جلسه قرارگاه توسط اعضا از دیگر تاکیدات فرماندار بود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =