جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۴۳:۰۹
فرمانداری شهرستان فریدن

اللّهُمَّ اَهْلَ الکِبْریاءِ وَالعَظَمَهِ، وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ، وَاَهْلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَهِ، وَاَهْلَ التَّقْوى وَالمَغْفِرَهِ، اَسْأَلُکَ بِحَقِّ هذَا الیَوْمِ، الَّذِى جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمین عیداً

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار طی پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد باسمه تعالی عید خجسته و سعید فطر ،موسم شادمانی و عید عاشقانی است که سجده شکر به درگاه حضرت حق تعالی به جا آورده که در ماه مبارک رمضان و بهار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار طی پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت

متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد

باسمه تعالی

عید خجسته و سعید فطر ،موسم شادمانی و عید عاشقانی است که سجده شکر به درگاه حضرت حق تعالی به جا آورده که در ماه مبارک رمضان و بهار قرآن  هر روز در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا نموده  و توانستند  در ماه مبارک رمضان و فرصت امساک و اجرای تکلیف الهی از فرصت معنوی این ماه و فیوضات و برکات لیالی پرخیر و برکت قدر بهره مند گردند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، عید  بندگی و اخلاص مومنین و روزه داران واقعی به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص اهالی مومن و متدین شهرستان فریدن برای همگان از درگاه خداوند متعال  سلامتی و تندرستی مسئلت می نمایم.

 

عباسی  فرماندار فریدن

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =