جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۲۴:۲۸
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن : در برنامه های هفته فرهنگی قوم گرایی مد نظر نیست و باید تمامی اقوام دیده شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته فرهنگی شهرستان به ریاست عباسی فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و بهره مندی همگان از فیوضات معنوی این ماه  با اشاره به توضیحات و پیشنهادات حاضرین اظهار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته فرهنگی شهرستان به ریاست عباسی فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و بهره مندی همگان از فیوضات معنوی این ماه  با اشاره به توضیحات و پیشنهادات حاضرین اظهار داشت در برنامه های هفته فرهنگی قوم گرایی مد نظر نیست و باید تمامی اقوام دیده شوند

مقام فرماندار در ادامه با بیان اینکه فریدن از دیرباز مهد تمدن کهن و محل زندگی شش قوم سربلند در کنار یکدیگر بوده و باید در معرفی شهرستان تمام جوانب در نظر گرفته شود اظهار داشت هفته فرهنگی باید در رشد،شکوفایی  و ارتقاء شهرستان تاثیرگذار باشد و ایده و برنامه هایی که اجرا می شود باید  تماما باعث القا و تبلیغ فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی شهرستان باشد.

وی خاطر نشان کرد ضمن برنامه ریزی برای حضور گردشگران در شهرستان باید به گونه ای عمل نماییم که آنان تحت تاثیر فرهنگ ما قرار گیرند و ما تحت تاثیر خرده فرهنگهای آنان که بعضا آسیب زا نیز می باشد قرار نگیریم.

فرماندار در ادامه با تاکید بر اینکه امسال دبیرخانه هفته فرهنگی شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر بوده و دستگاهها ملزم به ارائه برنامه های پیشنهادی  به دبیرخانه می باشند افزود دبیرخانه نیز پس از جمع بندی و چکش کاری پیشنهادات  نسبت به تهیه برنامه زمان بندی اقدام و قبل از شروع هفته در اختیار دستگاهها و مردم قرار دهد.

معرفی مشاهیر شهرستان از طریق فضای مجازی و برگزاری همایش بزرگداشت مشاهیر فریدن ، تهیه گزارش و کلیپ با عنوان معرفی شهرستان و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزاری مسابقات بومی و محلی و جشنواره های مختلف ،استفاده از ظرفیت ایجاد شده در پارک شقایق و بازارچه صنایع دستی ، استفاده از ظرفیت هنرمندان و نخبگان در عرصه های مختلف ، برگزاری کارگاههای آموزشی ،فعال نمودن موزه شهدا و موزه مردم شناسی ،معرفی اقوام ،مععرفی پتانسیلها و ظرفیت های شهرستان علی الخصوص در بخش کشاورزی از جمله تاکیدات فرماندار در جلسه بود.

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =