شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۶:۳۱:۰۷
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن : مجموعه فنی و حرفه ای یکی از بازوان دولت در تحقق شعار سال

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – محمدرضا برات رئیس و کارکنان اداره مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با فرماندار دیدار و گفتگو کردند. فرماندار شهرستان فریدن ضمن ابراز خرسندی از حضور مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از زحمات و تلاش های آنان  تقدیر نمود و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – محمدرضا برات رئیس و کارکنان اداره مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان فریدن ضمن ابراز خرسندی از حضور مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از زحمات و تلاش های آنان  تقدیر نمود و ضمن  استماع مشکلات، اظهار داشت: فریدن ما در برخی نقاط با کمبودهایی روبرو است  اما باید ظرفیت های این منطقه را نیز در نظر بگیریم و از سیاه نمایی برحذر باشیم.

عزیزاله عباسی  در ادامه عنوان داشت: اگر بتوانیم ظرفیت ها را به مجرای درست آن هدایت کنیم، می توان نتایج خوبی را مشاهده کرد اما اگر خود ما فریدنی ها بخواهیم بی انگیزه و بدون دغدغه حرکت کنیم شاهد عقب ماندگی ها خواهیم بود.

 نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: فریدن شهرستانی ۵۰ هزار نفری است که برخی شاخص های محرومیت را دارا می باشد اما با این حال فاقد امتیاز مناطق محروم است.

وی تاکید کرد: محرومیت یک حُسن یا نشانه ی افتخار و قدرت نیست اگر منطقه در واقعیت برخوردار شود و قدرتمند گردد و نه روی کاغذ ما راضی تریم اما اینکه منطقه  ما برخی از شاخص های محرومیت را داشته باشد و از امتیاز آن هم محروم شود این جفایی است که در حق این منطقه روا داشته می شود.

مقام فرماندار با اشاره به اینکه وجود برخی زیرساخت ها از نظر سازمان بودجه و برنامه ریزی باعث شد تا امتیاز محرومیت گرفته شود، بیان داشت: شاهد بودیم که در دولت قبل هم فرماندارها و نمایندگان تلاش خود را انجام دادند تا امتیاز محرومیت را برگردانند اما نشد اکنون هم تلاش ها ادامه دارد اینکه بخواهیم دنبال مقصر بگردیم درست نیست.

عباسی ادامه داد: امروز به واقع منطقه ما  کم برخوردار است و برای این امر که امتیاز محرومیت به منطقه بازگردد باید برخی شاخص ها تغییر کنند که ما نیز این موضوع را پیگیر هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به شعار سال، تاکید کرد: در تحقق شعار سال مجموعه فنی و حرفه ای می تواند یکی از بازوان دولت باشد و با آموزش های خود در راستای تولیدات دانش بنیان قدم بردارد.

وی اظهار داشت: روستاها ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی را دارا هستند که اگر آموزش های مناسب انجام گیرد می توان آنها را متحول کرد و از ظرفیت های بالقوه موجود بیشترین بهره را برد.

عباسی تصریح کرد: اگر جوانان کار فنی مناسب با بازار کار را آموزش ببینند دیگر بدنبال شغل دولتی نخواهند رفت چه بسا در جامعه کنونی، شاهدیم بسیاری از جوانان که کار آزاد یا فنی دارند دیگر دنبال پشت میز نشینی نیستند حتی اگر از آنها درخواست داشته باشیم.

مقام فرماندار بیان داشت: ما در برخی مشاغل نیز با کمبود متخصص روبرو هستیم اما اکنون مقوله ای جدیدی بنام تنبل پروری وارد فرهنگ غنی کشور ما شده که فرد دنبال شغلی بدون زحمت و پردرآمد است که این خود آسیبی جدی بر بدنه ای کشور و جامعه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان افزود: مدیریت شهرستان پیگیر مشکلات و دغدغه مجموعه فنی و حرفه ای خواهد بود و اانتظار می رود این مجموعه همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهد تا شاهد شرایط بهتری در شهرستان باشیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =