جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۴:۴۶
فرمانداری شهرستان فریدن

محرومیت زدایی ، عدالت محوری و مردمی بودن اولین اولویت مدیریت شهرستان است

با توسعه گردشگری مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار با همراهی بخشدار زنده رود از روستاهای حصور ،ازونبلاغ و شرکت تعاونی دهیاریهای بخش و کارگاه مصنوعات بتنی شرکت بازدید نمود. مقام فرماندار در جریان بازدید از روستای حصور ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهداء ارزشمند روستا ادای احترام نمود و  پس […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار با همراهی بخشدار زنده رود از روستاهای حصور ،ازونبلاغ و شرکت تعاونی دهیاریهای بخش و کارگاه مصنوعات بتنی شرکت بازدید نمود.

مقام فرماندار در جریان بازدید از روستای حصور ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهداء ارزشمند روستا ادای احترام نمود و  پس از استماع سخنان اعضای شورا در خصوص مشکلات و مسائل روستا اظهار داشت  روستای حصور یکی ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه این روستا بلحاظ موقعیت جغرافیایی ، قدمت تاریخی ، شکل ظاهری و دارا بودن کوچه باغهای زیبا می تواند پذیرای گردشگران در فصلهای مختلف از سال باشد گفت با توسعه گردشگری مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد.

عباسی در ادامه از اعضای شورا و دهیار روستا خواست تا اهالی را نسبت به راه اندازی خانه های بوم گردی و استفاده از این پتانسیل و ظرفیت در روستا تشویق نمایند وی تاکید کرد  دستگاه متولی گردشگری در شهرستان نیز باید با برنامه ریزی اصولی و صحیح تا پایان سال در این راستا در روستا اقدام نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین  به دلیل نبود نانوایی در روستا به بخشدار و دهیار تکلیف نمود در خصوص راه اندازی نانوایی بررسی های لازم را با هماهنگی شورا انجام و اقدام لازم را به عمل آورند.  

مقام فرماندار سپس در ادامه ضمن بازدید از روستای ازونبلاغ و دیدار با اعضای شورای روستا از برخی پروژه های نیمه تمام روستا و طرحهای پیشنهادی نیز بازدید و در خصوص اختصاص اعتبارات و ادامه روند فعالیت دستوراتی صادر نمود.

بازدید از شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی و زنده رود و کارگاه مصنوعات بتونی شرکت تعاونی دهیاری های بخش زنده رود از دیگر برنامه های عباسی و همراهان بود وی خطاب به مدیران عامل شرکتهای مذکور با تاکید بر امانت داری و تلاش در راستای توسعه و عمران روستاها گفت محرومیت زدایی ، عدالت محوری و مردمی بودن  اولین اولویت مدیریت شهرستان است .

وی افزود در این میان شرکتهای تعاونی دهیاریها می توانند نقشی موثر ایفا نمایند خصوصا اینکه بیشترین جمعیت شهرستان در روستاها ساکن بوده و با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان امروز شاهد مهاجرت معکوس نیز می باشیم.

گفتنی است عباسی و همراهان در ادامه در نماز وحدت آفرین جمعه حضور پیدا نمودند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =