جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۸:۲۵:۲۵
فرمانداری شهرستان فریدن

محرومیت زدایی ، عدالت محوری و مردمی بودن اولین اولویت مدیریت شهرستان است

با توسعه گردشگری مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار با همراهی بخشدار زنده رود از روستاهای حصور ،ازونبلاغ و شرکت تعاونی دهیاریهای بخش و کارگاه مصنوعات بتنی شرکت بازدید نمود. مقام فرماندار در جریان بازدید از روستای حصور ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهداء ارزشمند روستا ادای احترام نمود و  پس […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار با همراهی بخشدار زنده رود از روستاهای حصور ،ازونبلاغ و شرکت تعاونی دهیاریهای بخش و کارگاه مصنوعات بتنی شرکت بازدید نمود.

مقام فرماندار در جریان بازدید از روستای حصور ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهداء ارزشمند روستا ادای احترام نمود و  پس از استماع سخنان اعضای شورا در خصوص مشکلات و مسائل روستا اظهار داشت  روستای حصور یکی ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه این روستا بلحاظ موقعیت جغرافیایی ، قدمت تاریخی ، شکل ظاهری و دارا بودن کوچه باغهای زیبا می تواند پذیرای گردشگران در فصلهای مختلف از سال باشد گفت با توسعه گردشگری مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد.

عباسی در ادامه از اعضای شورا و دهیار روستا خواست تا اهالی را نسبت به راه اندازی خانه های بوم گردی و استفاده از این پتانسیل و ظرفیت در روستا تشویق نمایند وی تاکید کرد  دستگاه متولی گردشگری در شهرستان نیز باید با برنامه ریزی اصولی و صحیح تا پایان سال در این راستا در روستا اقدام نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین  به دلیل نبود نانوایی در روستا به بخشدار و دهیار تکلیف نمود در خصوص راه اندازی نانوایی بررسی های لازم را با هماهنگی شورا انجام و اقدام لازم را به عمل آورند.  

مقام فرماندار سپس در ادامه ضمن بازدید از روستای ازونبلاغ و دیدار با اعضای شورای روستا از برخی پروژه های نیمه تمام روستا و طرحهای پیشنهادی نیز بازدید و در خصوص اختصاص اعتبارات و ادامه روند فعالیت دستوراتی صادر نمود.

بازدید از شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی و زنده رود و کارگاه مصنوعات بتونی شرکت تعاونی دهیاری های بخش زنده رود از دیگر برنامه های عباسی و همراهان بود وی خطاب به مدیران عامل شرکتهای مذکور با تاکید بر امانت داری و تلاش در راستای توسعه و عمران روستاها گفت محرومیت زدایی ، عدالت محوری و مردمی بودن  اولین اولویت مدیریت شهرستان است .

وی افزود در این میان شرکتهای تعاونی دهیاریها می توانند نقشی موثر ایفا نمایند خصوصا اینکه بیشترین جمعیت شهرستان در روستاها ساکن بوده و با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان امروز شاهد مهاجرت معکوس نیز می باشیم.

گفتنی است عباسی و همراهان در ادامه در نماز وحدت آفرین جمعه حضور پیدا نمودند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =