پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۹:۲۴
فرمانداری شهرستان فریدن

فرمانداردرآئین تکریم و معارفه شهردار دامنه: وحدت و همدلی سرلوحه کاری مدیران باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – آئین تکریم و معارفه شهردار شهر دامنه با حضور عباسی فرماندار ،حجت الاسلام و المسلمین صابری امام جمعه شهر دامنه و جمعی از مسئولین استانی و  شهرستانی برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی همگان از فیوضات […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن آئین تکریم و معارفه شهردار شهر دامنه با حضور عباسی فرماندار ،حجت الاسلام و المسلمین صابری امام جمعه شهر دامنه و جمعی از مسئولین استانی و  شهرستانی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی همگان از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان عرصه خدمتگزاری را به مانند چشم بر هم زدنی توصیف نمود و گفت فرصت خدمتگزاری محدود است و آنچه به یادگار می ماند نتیجه و ماحصل تلاش می باشد.

وی با اشاره به اینکه فرد با تلاش در راستای انجام بهینه وظایف سازمانی می تواند در پایان مدت زمان تصدی وجدانی آسوده داشته باشد گفت تلاشها و زحمات زمانی معنا پیدا می کند که وحدت و همدلی سرلوحه کاری مدیران  باشد

عباسی اذعان داشت اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه به پیش می رود به دلیل حضور متعهدانه مردم در عرصه های مختلف است

نماینده عالی دولت در ادامه سخنانش خدمت رسانی شایسته به مردم را به مانند داستان  گذر کاروان در تاریکی شب از بیابان مثال زد و گفت رئیس کاروان به کاروانیان می گوید هر کس در حرکت از این بیابان از ریگ ها جمع نماید پشیمان می شود و هر کس جمع ننماید او هم پشیمان می شود لذا وقتی بیابان به پایان می رسد و هوا روشن می شود کاروانیان متوجه می شوند تمام ریگها مسکوکات و طلا هستند

فرماندار افزود پس هم کسانی که جمع کرده بودند پشیمان شدند که چرا طلای بیشتری جمع نکردند و کسانی که اصلا طلا جمع ننموده بودند نیز پشیمان شدند که چرا این کار را نکردند وی خاطر نشان کرد عرصه خدمت نیز به همین صورت می باشد و هر چه قدر تلاش کنی در آینده از اینکه بیشتر تلاش ننمودی پشیمان خواهی شد.

فرماندار در بخش دیگری از سخنانش از زحمات و تلاشهای شهردار سابق و سرپرست شهرداری دامنه در مدت زمان انجام مسئولیت تقدیر نمود و به شهردار جدید تبریک گفت وی اظهار داشت با توجه به رسالت  سازمانی شهرداریها در عمران و آبادانی شهر و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و سایر وظایف ان شاالله شهردار جدید با رویکردی مردمی حرکت نموده و بتواند گام های خوبی با همراهی امام جمعه محترم ،اعضای شورا و مردم شهر بردارد.

گفتنی است در این جلسه از زحمات حسین خلیلی شهردار سابق و مالک رمضانی سرپرست شهرداری  تقدیر و حسن بهارلویی بعنوان شهردار جدید معرفی شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =