جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۱۴:۵۴
فرمانداری شهرستان فریدن

همزمان با دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تشکیل بنیادمسکن انقلاب اسلامی: آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با حضور عباسی فرماندار و خانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان و بهره مندی از فیوضات معنوی این ایام سالروز تشکیل بنیاد […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با حضور عباسی فرماندار و خانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان و بهره مندی از فیوضات معنوی این ایام سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تبریک و اظهار داشت تشکیل بنیاد مسکن به فرمان  امام راحل (ره) فتح بابی بود برای محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم علی الخصوص در  روستاها.

مقام فرماندار در ادامه اظهار داشت طی سالیان متمادی انقلاب اسلامی اقدامات قابل توجهی در روستاها انجام شده اما همچنان جای کار در روستاها بسیار است وی پیگیری مسکن اجتماعی را از اهم امور در بنیاد مسکن معرفی نمود و گفت متقاضیان این طرح پیگیر میزان پیشرفت طرح در شهرستان می باشند.

وی تاکید نمود در همین راستا به دستگاههای متولی تکلیف شد تا پلاک های قابل ساخت و ساز را شناسایی و برای اجرای طرح معرفی نمایند وی اظهار امیدواری نمود با کمک مسئولان مربوطه و توجهات ویژه دولت به مناطق محروم در خصوص نهضت مسکن گامهای خوبی در شهرستان برداریم.

عباسی در بخش دوم سخنانش به اجرای طرحهای هادی روستایی و انجام زیرسازی و جدولگذاری اشاره نمود و گفت با توجه به شرایط شهرستان و محروم بودن در عین عدم برخورداری از امتیازات مناطق  محروم انتظار داریم در خصوص اختصاص قیر رایگان مساعدت بیشتری با شهرستان از سوی استان صورت پذیردخصوصا اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی ما در فریدن با محدودیت فصل کاری روبرو هستیم.

فرماندار در بخش پایانی سخنانش با اشاره به علت حضور مهماناش و معرفی مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت آنچه در پایان مسئولیت باقی خواهد ماند سابقه نیکی است که افراد از خود برجای خواهند گذاشت

وی افزود مردم شهرستان فریدن مردمانی نجیب و با فرهنگ بوده که علیرغم تمامی کمبودها در حوزه های مختلف قدردان و سپاسگزار مسئولین خدوم و خدمتگزاران شایسته نظام بوده اند.

عباسی با اشاره به مدت تصدی مسئولیت بنیاد مسکن توسط علی اصغری مدیر سابق اظهار داشت در مدت زمان فعالیت مردم شهرستان از ایشان رضایت داشته و دعای خیرشان همواره بدرقه راهشان خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تبریک به رئیس جدید و آرزوی توفیق برای وی گفت ان شاالله شما نیز به مانند رئیس سابق در راستای تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات  مردم و عمران و آبادانی روستاها تلاش نمایید وی همچنین خواستار افزایش تعامل و هم افزایی میان مدیران بنیاد مسکن شهرستان فریدن بزرگ در راستای توسعه و آبادانی شهرستان شد.

گفتنی است در این جلسه از زحمات علی اصغری مدیر سابق تقدیر و احمد فاضلی بعنوان رئیس جدید معرفی شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =