پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۰۹:۳۰
فرمانداری شهرستان فریدن

عباسی فرماندار فریدن : از نگاه مدیریت شهرستان حوزه درمان از فضای سیاسی به دور است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – مجموعه مدیریتی بیمارستان شهید رجایی داران با عباسی فرماندار دیدار و گفتگو نمود. نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور مهمانانش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی همگان از فیوضات معنوی این ایام از زحمات و تلاشهای مجموعه بهداشت و درمان شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن مجموعه مدیریتی بیمارستان شهید رجایی داران با عباسی فرماندار دیدار و گفتگو نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور مهمانانش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی همگان از فیوضات معنوی این ایام از زحمات و تلاشهای مجموعه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر نمود و با توجه به مطالب ارائه شده  توسط حاضرین اظهار داشت عامل برخی از نارضایتی ها  فرسودگی مکان می باشد اما با اتخاذ تدابیر مناسب و رعایت نظافت و مسائل بهداشتی می توان نارضایتی ارباب رجوع را کاهش داد.

وی با تاکید بر اینکه ان شاالله با ارتقاء سطح آگاهی مردم و تامین امکانات مورد نیاز بتوانیم رضایت ارباب رجوع را حاصل نماییم گفت استفاده از حضور پزشکان مجرب و متخصص در شهرستان لازمه فراهم سازی زیرساخت ها می باشد

مقام فرماندار در ادامه افزود امروز به پشتیبانی انقلاب پیشرفت های قابل توجهی در زمینه علمی داشتیم و پزشکان بسیاری در سطح ملی و بین المللی داریم وی اذعان خاطر نشان کرد در دیداری که با رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان مطرح و تلاش شد   دغدغه مردم و کارکنان حوزه مربوطه را به استان انتقال دهیم.

عباسی در پایان سخنانش اظهار داشت از نگاه مدیریت شهرستان حوزه درمان از فضای سیاسی به دور است و نباید چالشهای سیاسی وارد فضای بهداشت و درمان شود و برای  انتخاب مدیران این حوزه باید متخصصان و افراد مطلع نظر دهند.  

گفتنی است ارائه مسائل و مشکلات و اقدامات و عملکرد بیمارستان از دیگر برنامه های این دیدار بود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =