جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۰:۰۷
فرمانداری شهرستان فریدن

نماینده عالی دولت در شهرستان : مشکلات شرکت های تعاونی ناشی از سوء مدیریت های گذشته است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – روستایی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی و سرپرست بخشداری مرکزی با همراهی اعضا هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت تعاونی دهیاریهای  روستاهای بخش مرکزی  با عباسی فرماندار دیدار نمود. نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مدیر عامل جدید اظهار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن روستایی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی و سرپرست بخشداری مرکزی با همراهی اعضا هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت تعاونی دهیاریهای  روستاهای بخش مرکزی  با عباسی فرماندار دیدار نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مدیر عامل جدید اظهار امیدواری نمود با همکاری دهیاران و مدیر عامل  ، شرکت به سوددهی مناسب برسد وی تاکید کرد مدیران شرکت های تعاونی در شهرستان در تمامی حوزه ها باید پس از پایان دوره فعالیت و یا بصورت سالانه پاسخگو باشند و گزارش عملکرد ارائه دهند فرماندار خاطر نشان کرد  مشکلات شرکت های تعاونی ناشی از سوء مدیریت های گذشته است

وی در ادامه اذعان داشت شرکت تعاونی دهیاریها باید بعنوان پشتیبان و همراه مجموعه بخشداری باشد و بلحاظ مالی ،فنی و خدماتی  دهیاریها را حمایت نماید عباسی افزود تعهد کاری کارکنان شرکت تعاونی در رشد و توسعه شرکت و بالطبع شهرستان تاثیر گذار می باشد .

فرماندار خاطر نشان کرد  مدیر عامل جدید با برنامه ریزی صحیح و درست از ظرفیت های موجود در شرکت و نخبگان اقتصادی و سایر رشته ها استفاده بهینه نماید

ایجاد تغییرات جدید و سازنده  در شرکت تعاونی در راستای رشد و ارتقاء روستاها  ،رعایت قانون و مقررات مربوط به مناقصه ها و دقت در انعقاد قراردادها و منظور نمودن ضمانت اجرایی مناسب برای تعهد به کار و افزایش اعتماد عمومی از دیگر تاکیدات فرماندار در جلسه بود.

لازم به ذکر است  مهدی چراغی پیش از این بعنوان مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریها فعالیت داشت و کاظم رحیمی نیز بعنوان مدیر عامل جدید معرفی گردید.  

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نوزده =