جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۵:۰۱:۰۶
فرمانداری شهرستان فریدن

پیام تبریک فرماندار به مناسبت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر نمود متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد. بسمه تعالی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ زمینه ساز تشکیل نظام مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران بود  که در ۱۲ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر نمود متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد.

بسمه تعالی

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ زمینه ساز تشکیل نظام مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران بود  که در ۱۲ فروردین ماه  ۱۳۵۸ با رای قاطع مردم ، تثبیت گردید و نهال امیدی را که آن روز اقشار مختلف مردم در این  سرزمین پرافتخار  کاشتند ،طی سالیان متوالی چنان سرسبز ،تنومند و بارور گردید که در برابر تمامی فراز و فرودها استوار و پابرجا ایستاد و با پشتوانه مردم توانسته به قله های رفیع پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف دست یابد.

بهار ایران در سال ۱۳۵۸ از ثبت دوازده فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران طراوتی دو چندان یافت و ایرانیان در سیزدهم فروردین ماه که بنا بر سنتی دیرین در دامان طبیعت این موهبت الهی را ارج می نهند ، اینبار رویش نهال جمهوری اسلامی در گستره ایران عزیز را هم به نظاره نشستند.

اینجانب ضمن تبریک این دو مناسبت ارزشمند ملی خدمت تمامی هموطنان عزیز علی الخصوص اهالی فهیم شهرستان از خداوند متعال توفیق و سلامتی برای همگان مسئلت می نمایم و از همگی خواستارم تا همانند سالهای گذشته با رعایت پروتکلهای بهداشتی خادمان عرصه بهداشت و درمان کشور را در قطع انتقال زنجیره بیماری کرونا یاری نمایند.

عزیزاله عباسی سرپرست فرمانداری فریدن

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =