جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۱۲:۵۶
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار از تعداد بیش از ۸۵۸ بازرسی در شهرستان خبر داد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار با بیان اینکه با توجه به دستورالعملهای استانی و مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان از پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰ با اجرای طرح تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها و همچنین بازرسی های بهداشتی ویژه ایام نوروز از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا کنون بیش ۸۵۸ مورد بازرسی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار با بیان اینکه با توجه به دستورالعملهای استانی و مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان از پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰ با اجرای طرح تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها و همچنین بازرسی های بهداشتی ویژه ایام نوروز از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا کنون بیش ۸۵۸ مورد بازرسی مشترک در سطح شهرستان صورت پذیرفته است اظهار داشت از این تعداد ۶۷ مورد مربوط به تنظیم بازار و   ۷۹۱ مورد آن مربوط به حوزه بهداشت از جمله مراکز تهیه و توزیع ،اماکن عمومی و سامانه های آبرسانی می باشد .

وی اذعان داشت در همین راستا بیش از ۱۱ جلسه شهرستانی نیز برگزار که ۳ جلسه با محوریت صنعت ،معدن و تجارت و ۸ جلسه با محوریت واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردید.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان خاطر نشان کرد گشت های مشترک  تنظیم بازار در طول سال در  شهرستان فعال بوده و بصورت مستمر نسبت به بازرسی از بازارو اماکن عمومی  اقدام می نمایند که در مقطع زمانی ۱۵  اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ بازرسی ها  تشدید گردیده اند.

فرماندار افزود در گشت های تنظیم بازار اولویت نظارت ها بر اساس کالاهای اساسی و پرمصرف در ایام پایانی سال بود و با گران فروشی ، احتکار و عدم رعایت مسائل و پروتکلهای بهداشتی از جمله جمع آوری مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی و تاریخ گذشته و  مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف  برخورد جدی صورت پذیرفت .

عباسی در تکمیل سخنانش اظهار داشت همچنین تعداد ۱۹ مورد اخطار از سوی اداره صمت و ۴۷ مورد از سوی شبکه بهداشت و درمان صادر و ۱۱ پرونده  به تعزیرات ارسال گردید ضمن اینکه در حوزه بهداشت نیز ۲۱ مورد پلمپ صورت پذیرفت.   

فرماندار در پایان تصریح نمود  به میزان ۳ تن مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی و تاریخ گذشته  از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط واحد بهداشت محیط شهرستان نیز جمع آوری گردیده است.   

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 15 =