پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۸:۳۵
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار از تشکیل کارگروه احصا مشکلات و رصد نارضایتی ها در فرمانداری خبر داد و بر تشکیل هیات های اندیشه ورز واستفاده از ظرفیت نخبگان و افراد صاحب نظر در روستاها تاکید نمود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – اولین نشست بهاره فرماندار با اعضای شورای اسلامی شهرستان ،بخش ،روستاها و دهیاران همراه با سنت حسنه دید و بازدید برگزار شد. عباسی فرماندار در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران  ضمن تبریک سال نو با اشاره به عنوان سال اظهار داشت    ان شاالله در سال تولید ،دانش بنیان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن اولین نشست بهاره فرماندار با اعضای شورای اسلامی شهرستان ،بخش ،روستاها و دهیاران همراه با سنت حسنه دید و بازدید برگزار شد.

عباسی فرماندار در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران  ضمن تبریک سال نو با اشاره به عنوان سال اظهار داشت    ان شاالله در سال تولید ،دانش بنیان ،اشتغال آفرین  خادمان شما در دولت مردمی  در شهرستان بتوانند همراه و همگام با مردم امید و نشاط را در دلهای آنان پرورش داده و به وظیفه خود که خدمت رسانی شایسته می باشد عمل نمایند.

عباسی در ادامه خاطر نشان نمود شوراها بعنوان بازوی توانمند و رابط میان  دولت و مردم می توانند نقش تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت داشته باشند وی تصریح نمود کسب موفقیت های بسیار در طول سالیان متمادی انقلاب خاصه انتخابات ثابت نموده در هر عرصه ای  مردم حضوری پررنگ داشته باشند توفیق نظام برای کسب موفقیت صد چندان می باشد.

مقام فرماندار خاطر نشان نمود  مردم با حضوری گسترده در پای صندوقهای رای ، دولتی مردمی را با شعار عدالت محوری ،ظلم ستیزی و محرومیت زدایی انتخاب نمودند و دولت نیز همراه ،همگام و در کنار مردم می باشد.

فرماندار شهرستان دربخش دیگری از سخنانش  با بیان اینکه شما امروز عهده دار و امانت دار مسئولیتی می باشید که توسط مردم به شما سپرده شده گفت هر کس باید با وجدان خود در مقابل مسئولیتی که به وی سپرده شده پاسخگو باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان سپس به حفاظت فیزیکی از محل  و اسناد و مدارک دهیاریها تاکید نمود و اظهار داشت در زمان تغییر و تحول در دهیاریها دقت نمایید اموال بصورت سالم تحویل گردد وی همچنین دهیاران را ملزم به پیگیری در خصوص  اتصال به شبکه دولت و نصب پایش تصویری و لزوم گنجاندن هزینه های مربوطه در بودجه کرد.

فرماندار همچنین از  تشکیل کارگروه احصا مشکلات و رصد نارضایتی در شهرستان خبر داد و خواستار شناسایی و رصد مشکلات توسط دهیار و اعضای شورا و ارجاع به فرمانداری و بررسی در کارگروه مربوطه شد وی افزود برنامه دیدار مردمی در روستاها مانند سابق انجام خواهد شد و تلاش می کنیم مشکلات را با حضور مدیران و روسای دستگاههای اجرایی در روستاها مرتفع نماییم .

عباسی سپس شوراها و دهیاران را نماینده مردم و کلید دار روستا معرفی نمود و اذعان داشت وظیفه سنگین مدیریت در روستا بر عهده شما می باشد لذا برای  جلب اعتماد مردم تلاش کنید زیرا اعتماد مردم به شما پایه های اعتماد آنان به نظام را محکم و استوار خواهد نمود.

وی همچنین از حاضرین در جلسه خواست تا با تشکیل هیات های اندیشه ورز از ظرفیت نخبگان و افراد صاحب نظر در روستاها استفاده نموده و برای خدمت به مردم مباحث فردی ،شخصی و خانوادگی را کنار بگذارند.

پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست ،مدیریت و نظارت بر نانوایی ها ، همکاری در توزیع اقلام معیشتی در روستاها ، بررسی مسائل و مشکلات ملکی کشاورزان با منابع طبیعی در کمیسیون رفع تداخلات ، پیگیری حل مشکل پسماند شهرستان بصورت منطقه ای ، جلوگیری از خلاف سازی ،ارائه طرح ها و برنامه های گردشگری از دیگر تاکیدات فرماندار شهرستان بود.

فرماندار در پایان سخنانش اظهار امیدواری نمود سال ۱۴۰۱ سالی سرشار از نعمت ،برکت و کامیابی برای همگان باشد وی افزود مردم شهرستان فریدن مردمی نجیب ،لایق ،خوب ،مهربان و باصفا می باشند که باید با تلاش شبانه روزی خدمتی شایسته و درخور به آنها ارائه نمود.

خاطر نشان می گردد روستایی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی و سرپرست بخشداری مرکزی ، میرزایی بخشدار زنده رود ،ابوترابی رئیس شورای شهرستان و جمعی از  اعضای شوراها نیز در این جلسه سخنانی ایراد نمودند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =