پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۴:۳۳
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان بر تحقق عملی شعار سال در دستگاههای اجرایی ،تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی به نامه های اداری تاکید نمود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – اولین جلسه شورای اداری شهرستان همراه با سنت حسنه دید و بازدید با حضور ائمه جمعه شهرهای داران و دامنه ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،اعضای شورای تامین و شورای اداری به ریاست عباسی فرماندار برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تبریک سال جدید و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن اولین جلسه شورای اداری شهرستان همراه با سنت حسنه دید و بازدید با حضور ائمه جمعه شهرهای داران و دامنه ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،اعضای شورای تامین و شورای اداری به ریاست عباسی فرماندار برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و کامیابی برای همگان از زحمات و تلاشهای مجموعه اداری شهرستان در سال گذشته تقدیر و بر  تلاش در راستای تحقق عملی شعار سال در دستگاههای اجرایی تاکید نمود.

مقام فرماندار با بیان اینکه دستگاههای اجرایی باید نسبت به تهیه و تنظیم برنامه زمان بندی سالیانه اقدام و افق دید مجموعه مربوطه را ترسیم نمایند اظهار داشت باید تلاش کنیم در پایان سال به اهداف مورد نظر دست پیدا نماییم وی همچنین تاکید نمود ادارات مسائل و مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه کاری را شناسایی و اولویت بندی نموده و جهت جمع بندی و ارائه به استان به فرمانداری ارسال نمایند.

رئیس شورای اداری شهرستان افزود تلاش در راستای تولید ،معیشت و رفاه مردم در اولویت کاری مدیریت شهرستان قرار داشته و باید تمام موانع مرتفع گردد و چنانچه برداشتن مانعی در توان شهرستان نبود از طریق استان پیگیری خواهد شد.

عباسی همچنین با اشاره به نامگذاری عنوان سال و تولید دانش بنیان اظهار داشت بعضا تسهیلات اشتغال در محل خود هزینه نمی شود و دستگاههای متولی باید ضمن بررسی نحوه هزینه کرد تسهیلات شفافیت لازم را برای مردم انجام دهند تاکنون حدود ۱۲ میلیارد تومان از طریق بانک کشاورزی به کشاورزان خسارت پرداخت گردیده است که رقم مذکور همراه با سایرمبالغ کمک دولت به مردم در قالبهای مختلف چشمگیر است.

رئیس شورای اداری شهرستان سپس به تکریم ارباب رجوع در دستگاهها و ارگان های اجرایی توصیه نمود و گفت مدیران ،روسا و کارکنان ادارات ملزم می باشند با رویی گشاده با مردم برخورد نموده و آنها را راهنمایی نمایند و حتی اگر مشکل آنها به دلیل موارد قانونی قابل حل نیست ما وظیفه داریم آنها را  درست راهنمایی  نماییم.

فرماندار همچنین در بخشی از سخنانش به مشکل کشاورزان در خصوص تحویل ،نصب و راه اندازی ترانس های برق اشاره نمود و به نماینده اداره برق تاکید کرد با توجه به سخنان نماینده محترم مبنی بر غیر قانونی بودن اخذ وجه برای کلاف نمودن ترانس های برق نسبت به نصب ترانس ها در اسرع وقت اقدام و سپس به مرور زمان نسبت به نصب کلاف برنامه ریزی نمایید.

تسریع در پاسخگویی به مکاتبات اداری ، عدم انجام حفاری تا بعد از پایان تعطیلات نوروز ،تقدیر از ستاد تنظیم بازار به جهت توزیع کالاهای تنظیم بازار ،تشکر از کادر بهداشت و درمان ، همراهی و همکاری با مجموعه بهداشت در خصوص تزریق دوز سوم واکسن ، نظارت مستمر بر نانوایی ها از دیگر تاکیدات رئیس شورای اداری شهرستان بود.

ائمه محترم جمعه شهرهای داران و دامنه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دادستان عمومی و انقلاب از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =