پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۵:۳۲
فرمانداری شهرستان فریدن

ستاد هماهنگی خدمات سفر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان به ریاست عباسی فرماندار با حضور اعضا برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به گزارش حاضرین در خصوص اقدامات صورت پذیرفته و پیشنهادات برنامه های ستاد سفر اذعان داشت حفظ سلامت و جان افراد برای […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان به ریاست عباسی فرماندار با حضور اعضا برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به گزارش حاضرین در خصوص اقدامات صورت پذیرفته و پیشنهادات برنامه های ستاد سفر اذعان داشت حفظ سلامت و جان افراد برای ما در اولویت قرار داشته لذا در صورت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در برنامه های مربوط به سفر قطعا از سوی ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا برخورد با متخلفین صورت خواهد پذیرفت

مقام فرماندار سپس با تاکید بر  فعالیت مراکز تزریق واکسیناسیون و انجام تست کرونا در ایام عید اظهار داشت این موضوعات باید بصورت جدی پیگیری و اجرایی گردند و خدایی ناکرده شخصی در ایام تعطیلات نوروز  سرگردان نباشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سپس به شیفت بندی کارکنان دستگاههای اجرایی و حضور در ایام تعطیلات نیز اشاره نمود و گفت کلیه مدیران باید در ایام عید و تعطیلات پاسخگو باشند

فرماندار با بیان اینکه خدمت رسانی مطلوب و شایسته یکی از وظایف دستگاههای اجرایی بوده افزود در مدت زمان تعطیلات دستگاههای خدمات رسان در آماده باش کامل بوده  و بخشداریها و شهرداریها نسبت به فضاسازی و زیباسازی سطح شهرها و روستاها اقدام نمایند زیرا ارئه خدمات مطلوب به مسافرین و مردم نمایان گر فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی ما می باشد.

هر گونه حمل و جابجایی احشام ، اثاثیه و وسایل خانه و … با بارنامه و بصورت قانونی ، عدم انجام هر گونه حفاری در داخل شهر و روستا  از ۲۰ اسفندماه لغایت ۲۰ فروردین ماه بجز در مواقع اضطرار ،آمادگی کامل ستاد اسکان ، معرفی قابلیت ها و ظرفیت های  شهرستان در ایام نوروز از دیگر تاکیدات فرماندار بود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 9 =