جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۱۰:۱۹
فرمانداری شهرستان فریدن

بازدید فرماندار از تصفیه خانه شهر داران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدن – پیرو برگزاری یازدهمین جلسه کارگروه اجتماعی ،سلامت و خانواده و ارائه گزارش شبکه بهداشت و درمان ، آب و فاضلاب و امور آب از وضعیت پساب تصفیه خانه شهر داران عباسی فرماندار با همراهی جمعی از مدیران مرتبط از تصفیه خانه بازدید نمود. در این بازدید که […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدن پیرو برگزاری یازدهمین جلسه کارگروه اجتماعی ،سلامت و خانواده و ارائه گزارش شبکه بهداشت و درمان ، آب و فاضلاب و امور آب از وضعیت پساب تصفیه خانه شهر داران عباسی فرماندار با همراهی جمعی از مدیران مرتبط از تصفیه خانه بازدید نمود.

در این بازدید که نماینده کشاورزان ، شهردار ، رئیس شورای شهر داران  و مدیران آب و فاضلاب و امور آب شهرستان حضور داشتند مقام فرماندار پس از استماع سخنان حاضرین با بیان اینکه در زمان احداث و راه اندازی تصفیه خانه کشاورزان همکاری و همراهی لازم را در خصوص واگذاری و جابجا نمودن زمین داشتند و نباید در حال حاضر به دلیل بلاتکلیفی و رها شدن پساب در زمین های کشاورزی آنان متضرر گردند اظهار داشت : باید تصمیمی در این خصوص اتخاذ گردد که به نفع شهرستان باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سپس با بیان اینکه پیشنهادات و راهکارهای دستگاههای اجرایی شهرستان جهت جمع بندی و برگزاری جلسات مشترک در قالب کمیته سلامت به فرمانداری جهت هماهنگی و برگزاری جلسه مشترک با مدیران مرتبط استانی اعلام گردد خاطر نشان نمود برای استفاده بهینه از پساب تصفیه خانه باید ابتدا در خصوص تصفیه آن و نحوه تهیه دستگاههای مورد نیاز تصمیم گیری کرد.

فرماندار همچنین به شهرداری داران تکلیف نمود میزان نیاز خود از آب تصفیه خانه را برای آبیاری فضای سبز مشخص نماید تا در خصوص باقی مانده آب تصمیم گیری شود .

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =