پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۵۰:۵۳
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار در بازدید از نانواییهای شهرداران اظهار داشت : در شهرستان مشکل کمبود آرد نداریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عزیزالله عباسی با همراهی روسای   تعزیزات حکومتی و صنعت ،معدن و تجارت و مسئول بهداشت محیط شهرستان به صورت سرزده از تعدادی  نانواییهای شهر داران بازدید نمود. مقام فرماندار  طی این بازدید با بیان اینکه در شهرستان مشکل کمبود آرد نداریم اذعان داشت خط قرمز کمیته آرد و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عزیزالله عباسی با همراهی روسای   تعزیزات حکومتی و صنعت ،معدن و تجارت و مسئول بهداشت محیط شهرستان به صورت سرزده از تعدادی  نانواییهای شهر داران بازدید نمود.

مقام فرماندار  طی این بازدید با بیان اینکه در شهرستان مشکل کمبود آرد نداریم اذعان داشت خط قرمز کمیته آرد و نان شهرستان برخورد جدی با کم فروشی ،گران فروشی و عدم رعایت پروتکلها و مسائل بهداشتی توسط نانوایان است .

عباسی ضمن تاکید بازرسی مستمر از نانوایان در ایام پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروز اظهار داشت اینکه نانوایان مطابق با سلیقه و خواست مشتری انواع را برخلاف نوع پروانه پخت نمایند قابل چشم پوشی است چون ما در مرحله اول به رضایت مردم تحقق مطالبه آنها اهمیت می دهیم ولی اینکه نان گرده ،جو ،شیرمال و … در هر نانوایی قیمت متفاوت داشته باشد اصلا قابل پذیرش نیست و باید در اسرع وقت در کمیته در خصوص مصوب نمودن قیمت یکسان تصمیم گیری نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین از روسای همراه در بازرسی خواست تا میزان پخت روزانه نانواییها را بصورت دقیق محاسبه و مانع فروش آرد دولتی بصورت آزاد شوند وی تاکید نمود نان قوت غالب مردم بوده و باید بصورت کاملا سالم ،بهداشتی و با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

فرماندار همچنین به همراهانش توصیه نمود در درجه اول بصورت ارشادی و اقناعی با نانوایان صحبت نموده و اگر این روش راهگشا نبود برخورد قاطع نمایند وی همچنین به نانوایان در خصوص کسب رزق حلال ،پرهیز از کم فروشی و گران فروشی ،رعایت موارد بهداشتی و تلاش برای تحویل نان با کیفیت به دست مشتری توصیه   نمود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یک =