پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۳۱:۱۸
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار در جمع اهالی روستای چهلخانه اظهار داشت : مردم وقتی خدمات نظام را می بینند پُرشوق تر وارد عرصه می شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – نماینده عالی دولت در شهرستان طی سخنانی ضمن تبریک و تهنیت ایام مبارک دهه فجر ،ماه پرخیر و برکت  رجب و گرامیداشت  روز نیروی هوایی به دلاورمردان و ارتشیان قهرمان با بیان اینکه در نوزدهم بهمن  ماه نیروی هوایی مقتدرانه در ریشه کن نمودن رژیم ستم شاهی نقش […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن نماینده عالی دولت در شهرستان طی سخنانی ضمن تبریک و تهنیت ایام مبارک دهه فجر ،ماه پرخیر و برکت  رجب و گرامیداشت  روز نیروی هوایی به دلاورمردان و ارتشیان قهرمان با بیان اینکه در نوزدهم بهمن  ماه نیروی هوایی مقتدرانه در ریشه کن نمودن رژیم ستم شاهی نقش ارزشمندی ایفا نمود افزود هم پیمان شدن نیروی هوایی با حضرت امام خمینی (ره) باعث تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی شد.

فرماندار اذعان داشت نیروی هوایی در آن زمان ازجنس خود  مردم و فرزندان آنان  بودند و بعد از آن نیز دولت جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم تشکیل گردید وی افزود مسئول بودن  به این معنی نیست که شخص نسبت به بقیه برتری دارد بلکه به معنی داشتن  مسئولیت و تعهد بیشتر نسبت به سایرین است. و باید خود را پاسخگوتر بداند و خود را در جهت خدمت رسانی به مردم وقف نماید.

فرماندار در ادامه خاطر نشان نمود نظام جمهوری اسلامی برکات زیادی برای مردم داشته که یکی از علل آن همین حضور و نشاط مردم در صحنه است عباسی با اشاره به سخنان دهیار روستا در خصوص همراهی و مشارکت مردم در احداث سالن ورزشی تصریح نمود مشارکت مردم در تمامی زمینه ها از جمله فرهنگی ،اجتماعی ،اقتصادی ،سیاسی و … می تواند کارساز و راهگشا باشد.

مقام فرماندار اذعان داشت اگر مردم در زمان انقلاب و جنگ حضور پرشوری نداشتند مگر می شد موفق بود عباسی در ادامه خدمات و اقدامات انجام شده را نتیجه حضور پرشور مردم دانست و گفت مردم وقتی خدمات نظام را می بینند پرشوقتر وارد عرصه می شوند .

فرماندار سپس یکی از دستاوردهای انقلاب را گسترش عدالت و تقسیم عادلانه امکانات معرفی نمود و افزود امروز شما در هر روستایی که می روید دیگر به مانند سابق نبوده و بیشتر روستا شهر شده اند و تمام امکانات شهر را دارند که همه به برکت نظام و انقلاب است

وی در ادامه تصریح نمود آنچه امروز داریم مدیون خون شهدا هستیم و ما باید قدردان شهدا باشیم و دهه فجر برای یادآوری خدمات و اقدامات است فرماندار با قرائت آیه فاالذکر انت مذکر گفت خداوند نیز می فرماید باید اینها را یادآوری نمود ،تحریم های اقتصادی ،جنگ و مسائل روانی موضوع دیگری بود که فرماندار آنها را دستاویز دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم معرفی نمود که مردم به دلیل هوشاری که دارند به آن توجه نمی کنند.

احصا دستاوردهای انقلاب و شناسایی آنها و شناساندن به دیگران از حمله وظایفی بود که فرماندار برای مردم در دفاع از انقلاب قلمداد نمود وی خاطر نشان نمود ما باید شکرگزار نعمتهای خداوند باشیم و اگر شکرگزار باشیم قطعا خداوند نعماتش را برای ما بیشتر می کند.

پایان بخش سخنان فرماندار در خصوص سلامت و اهمیت آن در زندگی روزمره بود عباسی اذعان داشت یکی از راههای شکرگزاری این است که نحوه استفاده بهینه از نعمات را بلد باشیم وی با اشاره به انجام واکسیناسیون در گذشته و کمبود شدید آن و وفور در زمان حال افزود گفت با تزریق همگانی واکسن شاهد نتایج آن بودیم لذا باید از این نعمت یه خوبی استفاده کنیم.

ملعبه و بازیچه شدن گروهی از افراد به دست دشمن و عدم توجه به رعایت پروتکلهای بهداشتی از دیگر موارد مورد اشاره توسط عباسی بود وی از مردم روستای چهلخانه خواست تا اگر چنانچه تاکنون واکسن نزده اند اقدام نموده و همکاری لازم را با خادمان بهداشت و درمان داشته باشند

افتتاح و بهره برداری از پنل خورشیدی از دیگر برنامه های فرماندار در روستای چهلخانه بود

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شش =