پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۲۴:۱۸
فرمانداری شهرستان فریدن

چهلمین جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – رئیس ستاد شهرستانی بیماری کرونا اذعان داشت برطبق دستورالعمل ابلاغی تمامی دستگاههای اجرایی ،سازمان ها ، نهادها، اصناف و بازاریان  و … موظف به رعایت شروط مربوط از جمله همراه داشتن کارت واکسن ، مجوز منع تزریق واکسیناسیون از پزشک متخصص و یا همراه داشتن آزمایش PCR  منفی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن رئیس ستاد شهرستانی بیماری کرونا اذعان داشت برطبق دستورالعمل ابلاغی تمامی دستگاههای اجرایی ،سازمان ها ، نهادها، اصناف و بازاریان  و … موظف به رعایت شروط مربوط از جمله همراه داشتن کارت واکسن ، مجوز منع تزریق واکسیناسیون از پزشک متخصص و یا همراه داشتن آزمایش PCR  منفی می باشند و در ابتدا نیز قصد برخورد سلبی  با افراد را نداریم اما در صورت عدم رعایت با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

  فرماندار ابتدا ضمن تبریک سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله صافی گلپایگانی از زحمات و تلاشهای صورت پذیرفته توسط اعضا بویژه کادر بهداشت و درمان در راستای پیشگیری ، کنترل و مواجه با بیماری کرونا تقدیر نمود و  اظهار داشت کادر درمان به تنهایی قادر به مقابله با بیماری نبوده و این امر نیازمند عزم همگانی می باشد .

وی  تصریح نمود کادر بهداشت و درمان با تمام توان و  تلاشی مضاعف برای پیشگیری و درمان بیماری ایستادگی نمود و در این میان دیگران نیز باید آنها را کمک و یاری نمایند تا بیماری ان شاالله ریشه کن شود  فرماندار تاکید نمود با  سهل گیری و عادی انگاری در مواقع مختلف  مشکل مرتفع نخواهد شد بلکه  باید بصورت پیوسته برای تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن و رعایت پروتکلهای بهداشتی فرهنگ سازی نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت تزریق واکسن در مقابله با بیماری نتیجه داده و تجارب موفقی در این زمینه وجود دارد و آمار مرگ و میر نسبت به قبل کاهش چشمگیری داشته است خصوصا اینکه کارشناسان در خصوص سویه جدید اظهار می دارند با تزریق دوز سوم می توان با پیک ششم بیماری مقابله نمود .

رئیس ستاد شهرستانی بیماری کرونا اذعان داشت برطبق دستورالعمل ابلاغی تمامی دستگاههای اجرایی ،سازمان ها ، نهادها، اصناف و بازاریان  و … موظف به رعایت شروط مربوط از جمله همراه داشتن کارت واکسن ، مجوز منع تزریق واکسیناسیون از پزشک متخصص و یا همراه داشتن آزمایش PCR  منفی می باشند و در ابتدا نیز قصد برخورد سلبی  با افراد را نداریم اما در صورت عدم رعایت با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

مقام فرماندار سپس با بیان اینکه آمار ارائه شده از میزان انجام واکسیناسیون در شهرستان رضایت بخش نبوده و به هر نحو ممکن حتی مراجعه به درب منازل و توجیه و تشویق افراد به انجام واکسن باید اقدام نمود افزود ائمه محترم جمعه و جماعات در سخنرانیهای خود نسبت به تزریق واکسن تاکید نموده تا  فرهنگ سازی شود .

عباسی در ادامه تکلیف نمود شبکه بهداشت و درمان در اسرع وقت شماره تماس افرادی را که تاکنون نسبت به تزریق واکسن اقدام ننموده اند در اختیار اداره مخابرات جهت ارسال پیامک قرار دهند ضمن اینکه اداره مخابرات نیز در خصوص تغییر آهنگ انتظار موبایل و تلفن به پیامهای هشداردهنده و تشویق مردم به انجام واکسن اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان همچنین در خصوص برگزاری جشنهای انقلاب اظهار داشت جشنهای دهه گرانقدر فجر با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در مساجد به دلیل ارتقاع زیاد سقف نسبت به سایر اماکن  برگزار گردد وی تاکید نمود داشتن کارت واکسن برای افرادی که قصد حضور در جشنها را دارند الزامی است همچنین  تصریح نمود علیرغم اینکه تمایل داریم در این ایام مردم شاد باشند اما سلامت آنان نیز در اولویت قرار دارد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =