پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۷:۴۶
فرمانداری شهرستان فریدن

عباسی فرماندار اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران به دلیل پایه گذاری بر مبنای دین اسلام و حضور گسترده همه مردم متمایز از سایرانقلابها در جهان می باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عباسی فرماندار  در یادواره ۲۲۳ شهید شهرستان که هم زمان با یازدهم بهمن ماه  روز حماسه و ایثار فریدن برگزار گردید اذعان داشت : عبا و ردای عزت ،افتخار ،ایثار و شهادت شامل هر کسی نخواهد شد و باید فرد سلمان وار باشد تا بتواند این عبا را […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن عباسی فرماندار  در یادواره ۲۲۳ شهید شهرستان که هم زمان با یازدهم بهمن ماه  روز حماسه و ایثار فریدن برگزار گردید اذعان داشت : عبا و ردای عزت ،افتخار ،ایثار و شهادت شامل هر کسی نخواهد شد و باید فرد سلمان وار باشد تا بتواند این عبا را بپوشاند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن خیر مقدم به مهمانان و حاضرین و تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بیان اینکه امروز شهرستان فریدن  میزبان عزیزانی است  که با ایثارگریهای خود حماسه آفریدند گفت تبریک عرض می کنیم شهادت پانزده شهیدی را که  عزت ،افتخار و اقتدار امروز ما مدیون آنها و هم سنگرانشان می باشد.

مقام فرماندار اذعان داشت یازدهم بهمن ماه روزی است که فریدن برگ زرین دیگری برافتخارات خود افزود و شهدای گلگون کفن این شهرستان با خون خود توانستند عزت و اقتدار را برای مردم  به ارمغان بیاورند وی شهدا را به مانند شمعهای فروزانی دانست  که توانستند ظلمتها را از بین ببرند.

عباسی در ادامه ضمن تبریک به پدران و مادران شهدا بواسطه تربیت چنین فرزندانی اظهار داشت  انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید  که کشور عزیزمان در قبل از انقلاب در  شرایط بسیار ویژه ای قرار داشت و در دوران ستم شاهی مملو  از ظلم ، بیداد و ستم حکومت موروثی ،پادشاهی و استبدادی بود که  شرایط را برای مردم سخت و طاقت فرسا نموده و کشور را در سلطه بیگانگان قرار داشت و برای مردم ارزشی قائل نبودند تا جایی که اگر تکنسینهای بیگانه در کشور فعالیتی انجام می دادند حق توحش می گرفتند.

فرماندار خاطر نشان کرد در زمان قبل از انقلاب بواسطه جنگهایی که اتفاق می افتاد در هر دوره بخشی از خاک کشور  به تاراج می رفت  اما  وقتی حضرت امام (ره) با نفس مسیحایی خود باعث شد مردم در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند حضور مردم از  وقوع اتفاقات قبل جلوگیری کرد و ملت شجاعانه از کشور دفاع نمودند

وی با اشاره به وقوع انقلاب در سایر کشورها انقلاب اسلامی ایران را به دلیل پایه گذاری بر مبنای دین اسلام و حضور گسترده همه مردم متمایز از سایرانقلابها در جهان دانست و گفت انقلاب ایران پس از پیروزی دستاوردهای ارزشمندی  به همراه داشت.

عباسی تجهیز کشور به امکانات و تسلیحات نظامی را از جمله دستاوردهای انقلاب معرفی نمود و گفت در اوایل جنگ مردم با دستهای خالی در مقابل دشمن ایستادند و تنها عاملی که باعث شد کشور از دستبرد بیگانگان محفوظ نگه داشته شوداعتماد ،ایمان و قدرت الهی بود .      

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به  اینکه انقلاب در دو بعد فردی و اجتماعی بوده و به معنی دگرگونی ،تغییر و تحول می باشد گفت انقلاب اجتماعی ایران دستاوردهای عظیمی را به همراه داشت و شرایط کشور را نسبت به گذشته تغییر داد زیرا کشور در عرصه های مختلف پیشرفت بسزایی داشت.

فرماندار افزود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند ” دوران بزن و دررو تمام شده است ” اگر بزنید حتما می خورید و محکمتر می خورید و همین اتفاق هم افتاده زیرا در هر زمینه ای که قصد ورود داشته باشیم متوجه می شویم که جوانان ما با آن همت و تلاشی که دارند سربلند می باشند و همه نشان از اعتمادی است که مردم به انقلاب و نظام دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سپس به برخی مشکلات فعلی از جمله معیشت و اقتصاد اشاره نمود و گفت در زمانهای مختلف افرادی بودند که با کم کاری و کوتاهی باعث بروز مشکلاتی از این قبیل شده اند اما در سایر زمینه ها نسبت به سایر کشور برتر و یا همطراز آنان می باشیم.

فرماندار در پایان سخنانش ضمن خیر مقدم مجدد به حاضرین و تشکر از دست اندرکاران برنامه یکبار دیگر مناسبتهای پیش رو را تبریک گفت اذعان داشت عبا و ردای عزت ،افتخار ،ایثار و شهادت شامل هر کسی نخواهد شد و باید فرد سلمان وار باشد تا بتواند این عبا را بپوشاند.

 سخنرانی عزیزالله عباسی فرماندار شهرستان ، ابراهیم چترایی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس  ،دکلمه خوانی و پخش کلیپ از جمله  برنامه های آئین بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان بود.

 

جهت دیدن تصاویر کلیک نمایید

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =