جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۰۰:۲۶
فرمانداری شهرستان فریدن

عباسی فرماندار شهرستان : گام دوم انقلاب منشوری است که اگر بومی سازی شود نقشه راه برای توسعه شهرستان خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن –  حجت الاسلام و المسلمین صابری امام جمعه شهر دامنه ، جمعی از ایثارگران ، اعضای شورا و سرپرست شهرداری دامنه ،مسئول بازنشستگان تامین اجتماعی ، روسای ادارات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  ، امور مالیاتی ، ثبت اسناد و املاک ، پزشکی قانونی ، بنیاد شهید و امور […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن   حجت الاسلام و المسلمین صابری امام جمعه شهر دامنه ، جمعی از ایثارگران ، اعضای شورا و سرپرست شهرداری دامنه ،مسئول بازنشستگان تامین اجتماعی ، روسای ادارات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  ، امور مالیاتی ، ثبت اسناد و املاک ، پزشکی قانونی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی کارکنان ادارات مذکور با عزیزالله عباسی فرماندار جدید شهرستان دیدار نمودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان  ضمن خیر مقدم به آنان اظهار داشت بنده بعنوان یک خدمتگزار کوچک از زحمات و تلاشهای شما در راستای خدمت به مردم تقدیر و تشکر نموده و اعلام می دارم هر موضوعی که در جهت خدمت به مردم باشد پیگیری خواهم نمود.

مقام فرماندار در ادامه افزود در راه خدمت گزاری به مردم انتظار کمک و همراهی از تمامی پیشکسوتان و نخبگان عزیز را داریم تا ان شاالله با تجارب و پیشنهادات و راهکارهای خود ما را یاری نمایند وی اذعان داشت در این راه قطعا اگر دوستی ،صفا و صمیمت باشد خیلی از مسائل حل خواهد شد عباسی تاکید نمود  همکاری و همدلی در کارها از بهترین راهکارهای رفع مشکلات خواهد بود.   

عزیزالله عباسی همچنین از روسا و کارشناسان حاضر در جلسه خواست تا با نگاهی کارشناسانه مسائل و مشکلات را احصا و همراه با راهکار و پیشنهادات عملیاتی به فرمانداری ارائه نمایند تا در کارگروههای تخصصی بررسی گردد و در صورت نیاز به پیگیری در سطح استانی و ملی از ظرفیت مدیران استان و نماینده استفاده گردد.

فرماندار ریل گذاری و برنامه ریزی در عرصه های مختلف را بسیار تاثیرگذار و راهگشا قلمداد نمود و خاطر نشان کرد برای حل مشکل صورت مساله را نباید پاک کرد بلکه باید با همفکری و تعامل بر مشکلات غلبه نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه اگر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درست صورت پذیرد مردم همراهی لازم را با دولت خواهند داشت وی گفت منظور از فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم تنها در یک موضوع خاص نبوده و باید همه موضوعات توام با هم باشد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =