پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۵۲:۱۹
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن در دیدار با ائمه جمعه و جماعات : ما به دعای خیر و کمک شما نیازمندیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عزیزالله عباسی فرماندار جدید شهرستان در اولین روز کاری خود پذیرای ائمه جمعه و جماعات و جمعی از طلاب شهرستان به نمایندگی از جامعه طلاب و روحانیون فریدن بود نماینده عالی دولت در شهرستان پس از استماع سخنان و دغدغه میهمانانش ضمن ابراز خرسندی از حضور آنان با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – عزیزالله عباسی فرماندار جدید شهرستان در اولین روز کاری خود پذیرای ائمه جمعه و جماعات و جمعی از طلاب شهرستان به نمایندگی از جامعه طلاب و روحانیون فریدن بود

نماینده عالی دولت در شهرستان پس از استماع سخنان و دغدغه میهمانانش ضمن ابراز خرسندی از حضور آنان با بیان اینکه همگی دغدغه مشترکی در خصوص برخی مسائل و موضوعات فرهنگی داریم اذعان داشت فرهنگ شالوده همه نیازها  است و اگر فرهنگ اصلاح شود همه مسائل حل خواهد شد.

وی در تکمیل سخنانش افزود اگر کسی افق  نگاه خود را مشخص نماید آنچه را دنبال می کند به دست خواهد آورد بعنوان نمونه کشاورزی که گندم می کارد اگر به آن رسیدگی نماید گندم درو خواهد نمود.

فرماندار خاطر نشان نمود اگر در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی تلاش نماییم و مردم توجیه شوند قطعا موفقیت های بسیاری کسب خواهیم کرد وی  سپس با اشاره به سخن آیت الله مکارم شیرازی که می فرمایند اگر فرهنگ سازی درست انجام شود مردم خود مسیر راه را مشخص و طی می نمایند گفت اکنون که لطف خداوند متعال شامل حال ما گردیده و مردم به ما محبت دارند و توفیق خدمتگزاری به اهالی محترم شهرستان فریدن حاصل گردید امیدوارم با کمک همگان بتوانیم خدمتی ماندگار داشته باشیم .

عباسی در پایان سخنانش ضمن تقدیر مجدد از حضور میهمانانش و با تاکید بر اینکه ما به دعای خیر و کمک شما نیازمندیم از آنها خواست تا با رهنمودهای خود وی را یاری نمایند و بعنوان یک آینه حقیقت بین باشند و اگر عیب و نقصی در کار وجود دارند بیان نمایند تا با تعامل و همراهی ان شاالله بر مشکلات غلبه نمود.

 اظهار خرسندی ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان طلاب و روحانیون از انتصاب فردی انقلابی ،جهادی و دلسوز ، حضور فرماندار و مسئولین در میان مردم و حل مشکلات آنان ، اثرگذاری روحانیت در شهرستان در همراه نمودن و توجیه و اقناع مردم ، توجه به ظرفیت ها و نخبگان شهرستان ، استفاده از ظرفیت های مختلف شهرستان نظیر دانشگاه آزاد ،حضور مسئولان در نمازهای جمعه ، فراهم سازی امکان حضور اهالی روستاها در نمازهای جمعه ، استفاده از ظرفیت و تریبون مساجد ، توجه خاص به مسائل و موضوعات فرهنگی و تلاش در راستای افزایش تعامل و هم افزایی آحاد مختلف در راستای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت شهرستان از اهم موضوعات مورد بحث و تبادل نظر در این دیدار بود. 

 لازم به ذکر است در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشت .

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 12 =