پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۹:۰۱:۰۹
فرمانداری شهرستان فریدن

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان: برگرداندن اعتماد مردم بزرگترین خدمت به نظام است/ فرماندار جدید فریدن معرفی شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تأکید بر همراهی با سرمایه گذاران، گفت: برگرداندن اعتماد عمومی مردم بزرگترین خدمت به نظام است به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان نثاری امروز- شنبه ۲۵ دی ماه- در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران فریدن در سالن سینما فرهنگ شهر داران، اظهار کرد: در ۸ سال گذشته به دلیل […]

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تأکید بر همراهی با سرمایه گذاران، گفت: برگرداندن اعتماد عمومی مردم بزرگترین خدمت به نظام است

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان نثاری امروز- شنبه ۲۵ دی ماه- در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران فریدن در سالن سینما فرهنگ شهر داران، اظهار کرد: در ۸ سال گذشته به دلیل سومدیریت‌ها مردم با مشکلات اقتصادی مواجه شدند.

وی گفت: باند و جناح بازی کشور را نیست و نابود می‌کند و مردم نیز از جناح بازی‌ها خسته شدند و به امید بهبود وضعیت اقتصادی جامعه به دولت سیزدهم رأی دادند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: هدف دولت تلاش برای رفع مشکلات و برگرداندن اعتماد مردم به نظام است چون سرمایه نظام که مردم هستند.

جان نثاری گفت: اعتماد به داخل باید تقویت شود و این اتفاقات در سایه یک روحیه انقلابی صورت می‌گیرد، تجربه ثابت کرده هر جا کار در دست نیروهای انقلابی افتاد پیشرفت کرد و اگر دست لیبرال‌ها افتاد عقب گرد داشتیم.

وی افزود: با فکر انقلابی باید کشور مدیریت شود و هر کس در این جهت عمل کند انقلابی در غیر این صورت غیر انقلابی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید در ساختن کشور به همدیگر کمک کنیم، امروز برگرداندن اعتماد عمومی مردم بزرگترین خدمت به نظام است.

جان نثاری با تأکید بر مطالبه گری رسانه‌ها از فرماندار، گفت: فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردم و وامدار هیچ گروهی نیست و از سوی استانداری انتخاب شده و برای مشکلات خرد و کلان مردم باید اهمیت قائل شود.

وی با بیان اینکه فرماندار به افراد دین مدار و با تقوا میدان بدهد، گفت: فرماندار باید با مردم زندگی کند تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت عدالت خواه است و حاشیه پردازی را بر نمی‌تابد، افزود: از فرصت‌ها استفاده تا جبران مافات شود.

جان نثاری تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران با پهن کردن فرش قرمز استقبال و همراهی شود زیرا سرمایه گذار به تکریم نیاز دارد، مشکلات مردم بیکاری و عدم ازدواج جوانان است.

به گزارش ایمنا، با حکم استاندار اصفهان و طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان از تلاش‌های سه و هفت ماهه محمدتقی معین الدینی فرماندار سابق قدردانی و عزیزالله عباسی به عنوان سرپرست فرمانداری فریدن معرفی شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، گفت: مهمترین گام در مبارزه با مواد مخدر آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی است که باید با سرمایه گذاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. فرماندار فریدن با […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، کوچه باغ‌های روستای حصور در بخش زنده رود فریدن و شکوفه‌های بهاری، طبیعت بهاری زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آورده است. بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: روستای حصور با قدمت ۳۰۰ ساله در بخش زنده رود فریدن واقع شده که هر ساله طبیعت بهاری این روستا […]

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، فرماندار به همراه معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محسن حاج عابدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه شهرستان فریدن […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، معاون فنی و امور بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سفر به شهرستان فریدن را با دیدار با فرماندار این شهرستان آغاز کرد. این دیدار با حضور مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، معاون بازرگانی سازمان استان، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، مدیر […]

۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =