پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۲۹:۲۸
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار در سی و هشتمین جلسه ستاد کرونای شهرستان به مشارکت و همراهی کلیه آحاد جامعه در فرهنگ سازی برای تزریق واکسن تاکید نمود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اذعان داشت براساس قوانین و قوائد کنترل هوشمند ،مدیران محترم ملزم هستند نسبت به روئیت نمودن کارت واکسن یا آزمایش منفی PCR پرسنل خود اقدام و در صورت عدم ارائه از ورود افراد جلوگیری نمایند ضمن اینکه تمامی دستگاههای اجرایی موظف می […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اذعان داشت براساس قوانین و قوائد کنترل هوشمند ،مدیران محترم ملزم هستند نسبت به روئیت نمودن کارت واکسن یا آزمایش منفی PCR پرسنل خود اقدام و در صورت عدم ارائه از ورود افراد جلوگیری نمایند ضمن اینکه تمامی دستگاههای اجرایی موظف می باشند با نصب بنر ورودی ادارات متذکر شوند  ارائه  خدمات به افرادی که واکسن تزریق ننموده اند امکان پذیر نیست .

سی و هشتمین جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست معین الدینی فرماندار و با حضور جدیدی دادستان عمومی و انقلاب ،روستایی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اعضا برگزار شد.

مقام فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سردار سلیمانی و تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بزرگ بانوی اسلام با بیان اینکه در حال حاضر تنها ابزاری که مسجل شده و در اختیار جامعه بشری برای مقابله با بیماری کرونا وجود دارد تزریق واکسن می باشد اظهار داشت دوز اول و دوم واکسن کرونا در شهرستان در اوج فصل کاری انجام شد که نشان از همکاری و انرژی مضاعف همه متولیان  برای این امر می باشد.

وی افزود در مورد سویه جدید بیماری کرونا همان گونه که مکرر توضیح داده شد مقابله با این سویه با تزریق دوز سوم واکسن امکان پذیر است به همین دلیل باید در روزهای آینده تمام انرژی خود را برای تشویق و ترغیب و اقدامات لازم  را  برای تزریق دوز سوم توسط اهالی شهرستان  بکار گیریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه در سطح کشور به منظور کنترل هوشمند بیماری در هر مقطع دستورالعمل خاصی ابلاغ گردیده است اذعان داشت براساس قوانین و قوائد کنترل هوشمند مدیران محترم ملزم هستند نسبت به روئیت نمودن کارت واکسن یا آزمایش منفی PCR پرسنل خود اقدام و در صورت عدم ارائه از ورود افراد جلوگیری نمایند ضمن اینکه تمامی دستگاههای اجرایی موظف می باشند با نصب بنر ورودی ادارات متذکر شوند  ارائه  خدمات به افرادی که واکسن تزریق ننموده اند امکان پذیر نیست .

مقام فرماندار تاکید نمود انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکلها در دستگاههای اداری  می تواند الگوسازی مناسبی در سطح جامعه بوجود آورد وی همچنین به مشارکت و همراهی کلیه آحاد جامعه در فرهنگ سازی برای تزریق واکسن تاکید نمود.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به تشکیل تیم های سیار و حضور در ادارات ،بازار ،کارگاهها و اماکنی که تجمع حداقلی افراد وجود دارند تاکید نمود  و افزود این اقدام در کنار  الگوسازی در جامعه باعث افزایش افراد تحت پوشش واکسن دوز سوم هم می شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت تمامی دستگاههای اجرایی موظف به همراهی و همکاری با مجموعه بهداشت و درمان در راستای مقابله با بیماری کرونا و امیکرون بوده و هیچ دستگاهی نمی تواند به دلیل عدم ارتباط موضوع با وظایف سازمانی از خود رفع تکلیف نماید همه در خصوص بازگشت سلامتی به جامعه ذینفع هستیم و باید با جان و دل به موضوعات ورود نماییم.

معین الدینی همچنین با اشاره به بیماری امیکرون و درگیری آن در سنین پاینتر بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و مراقبتهای ویژه در مدارس و نسبت به نامه نگاری با استان برای تخصیص امکانات به شهرستان از جمله کیت های تشخیص بیماری امیکرون به دلیل مرکزیت درمانی غرب استان تاکید نمود.

تشدید فعالیت کمیته اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم به طرق مختلف ، تعامل مدیران و کارشناسان پس از جلسات و پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات ، حضور پرانرژی و به موقع در جلسات از دیگر تاکیدات فرماندار بود.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =