جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۳۴:۵۱
فرمانداری شهرستان فریدن

فرماندار فریدن : ماحصل جلسات ستاد سفر شهرستان باید کیفیت بخشی به پذیرش مسافر در شهرستان باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – رئیس ستاد سفر شهرستان در تکمیل سخنانش افزود در ستاد سفر باید برای امنیت جانی ،امنیت تردد و ترافیک  ،امنیت بهداشتی و معرفی همه جانبه شهرستان برنامه ریزی نمود اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان به ریاست معین الدینی فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد. معین الدینی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – رئیس ستاد سفر شهرستان در تکمیل سخنانش افزود در ستاد سفر باید برای امنیت جانی ،امنیت تردد و ترافیک  ،امنیت بهداشتی و معرفی همه جانبه شهرستان برنامه ریزی نمود

اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان به ریاست معین الدینی فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.

معین الدینی فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان پس از استماع نظرات و پیشنهادات اعضا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) بزرگ بانوی اسلام با بیان اینکه دستاورد جلسات ستاد سفر باید تسهیل شرایط برای مسافران و استفاده از حداقل منابع برای فراهم نمودن حداکثر امکانات باشد اظهار داشت طبق آمار سالهای گذشته بیش از ۸۰ درصد مسافرین شهرستان گذری می باشند

مقام فرماندار خاطر نشان نمود با توجه به این تجربه باید فضای مفرح و شادی در ورودی و خروجی های شهرستان برای مسافران در نظر بگیریم تا مسافران عبوری لحظات بیشتری را در شهرستان اقامت پیدا نمایند و بی شک یکی از راههای جذب گردشگر توجه به همین مورد است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سپس با تاکید بر اینکه ماحصل این جلسات باید  کیفیت بخشی به پذیرش مسافر در شهرستان باشد گفت  این اقدام باعث تبدیل شدن فریدن به مقصد گردشگری می شود وی اظهار داشت  ما از منابع و پتانسیلهای طبیعی و گردشگری در شهرستان کم نداریم و باید نسبت به معرفی آنها تلاش کنیم.

معین الدینی گفت امروزه کمتر کسی صرفا برای دیدن اماکن و یا بنای  تاریخی مسافرت می کند مگر اینکه همراه با آن جادبه های طبیعی نیز باشد بعنوان نمونه در ایام بهار اکثریت مسافران به مناطق گرمسیری و در تابستان به مناطق سردسیری سفر می نمایند.

وی سپس به برخی اقدامات انجام شده در شهرستان در راستای حفظ منابع موجود اشاره نمود و گفت بعنوان نمونه  کمیته صیانت از رودخانه  پلاسجان که از ابتکارات شهرستان به منظور حفظ حریم رودخانه بود یکی از این اقدامات است که برای هر کدام از دستگاههای متولی وظیفه ای قرار داده شده و اگر کسی خواسته یا ناخواسته آسیبی به پلاسجان وارد نماید با وی برخورد خواهد شد و اعضای این کمیته در حفظ این منبع  ارزشمند طبیعی و گردشگری مسئول می باشند.

رئیس ستاد سفر شهرستان در تکمیل سخنانش افزود در ستاد سفر باید برای امنیت جانی ،امنیت تردد و ترافیک  ،امنیت بهداشتی و معرفی همه جانبه شهرستان برنامه ریزی نمود

زیباسازی سطح شهر از هم اکنون ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهرستان ، برگزاری منظم جلسات کمیته ها ، تکمیل زیرسازی ورودی غربی شهر داران و پیگیری پروژه های ورودی شرقی و پل کارگر از دیگر تاکیدات فرماندار بود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =