جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۴۲:۰۲
فرمانداری شهرستان فریدن

معین الدینی فرماندار فریدن : رفع مشکل کمربندی داران – الیگودرز نیازمند همت همگانی و عزم جدی نماینده مردم در مجلس و مدیران استانی می باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – معین الدینی اذعان داشت علیرغم تدابیر شهرستانی برای رفع مشکلات جاده ای، حل مشکلات کمربندی داران – الیگودرز از توان شهرستان خارج بوده و ما انتظار داریم شرکت ساخت با نگاهی ویژه این موضوع را مرتفع نماید وی در ادامه خاطر نشان نمود یکی دیگر از مشکلات کمربندی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن – معین الدینی اذعان داشت علیرغم تدابیر شهرستانی برای رفع مشکلات جاده ای، حل مشکلات کمربندی داران الیگودرز از توان شهرستان خارج بوده و ما انتظار داریم شرکت ساخت با نگاهی ویژه این موضوع را مرتفع نماید وی در ادامه خاطر نشان نمود یکی دیگر از مشکلات کمربندی دیده نشدن ورودی و خروجی مناسب برای شهر داران مرکز شهرستان فریدن در زمان اجرای پروژه بوده است. 

 

صلواتی مدیر حوزه شرکت توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان اصفهان با معین الدینی فرماندار ،جدیدی دادستان عمومی و انقلاب ،روستایی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی و برخی روسای شهرستان دیدار نمود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن اظهار خرسندی از حضور مدیر حوزه شرکت توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان اصفهان و همراهان و تشکر از پیگیریهای  دادستان عمومی و انقلاب در خصوص حل مشکلات حوزه راه علی الخصوص جاده کمربندی داران الیگودرز با بیان اینکه رفع مشکل کمربندی داران الیگودرز نیازمند همت همگانی و عزم جدی نماینده مردم در مجلس و مدیران استانی می باشد افزود  در خصوص کمربندی مذکور دچار دوگانگی هستیم زیرا  بار ترافیکی در شرایطی بر روی طرح قرار گرفته که جاده آماده تحویل نبوده اما شرایط و اقتضائات آن زمان و تشخیص مدیران وقت بر بازگشایی مسیر و دوبانده شدن آن بوده است.

 

فرماندار افزود علی رغم اینکه مشکلات  جاده کمربندی مشکلات بزرگی نمی باشند اما تاکنون رفع نشده و به دلیل تردد بسیار ، کمربندی داران الیگودرز یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان  می باشد  بعنوان مثال یکی از مسائلی که مدتها درگیر رفع آن بودیم تداخل  خط کشی ها و یا در حال حاضر نبود جداکننده و نیوجرسی می باشد که باعث تصادفات بسیار گردیده است .

 

معین الدینی اذعان داشت علیرغم تدابیر شهرستانی برای رفع مشکلات جاده ای حل مشکلات کمربندی از توان شهرستان خارج بوده و ما انتظار داریم شرکت ساخت با نگاهی ویژه این موضوع را مرتفع نماید وی در ادامه خاطر نشان نمود یکی دیگر از مشکلات کمربندی دیده نشدن ورودی و خروجی مناسب برای شهر داران مرکز شهرستان فریدن در زمان اجرای پروژه بوده است. 

 

فرماندار سپس با اشاره به تضییع حق استان در زمینه های مختلف از جمله تکمیل پروژه جاده  داران الیگودرز و انجام  پروژه از سمت استان لرستان و استفاده از منابع و امکانات طرح در استان مذکور به پروژه ملی بن داران نیز اشاره و خواستار شروع احداث پروژه مذکور در محدوده شهرستان شد.

 

فرماندار پس از ارائه نظرات و پیشنهادات حاضرین در جمع بندی مطالب مطرح شده در جلسه اظهار داشت اگر بناست اتفاق مثبتی بیافتد باید هم افزایی و تعامل در شهرستان حاکم باشد و تحقق این موضوع در شرایط خاص اعتباری امروز بیشتر از هر زمان دیگری لازم است وی افزود جاده مذکور مختص به شهرستان فریدن نبوده و ما در جوار آن قرار داریم و به نوعی نقطه اتصال استان به چندین استان بوده که مسائل اجتماعی خود را نیز دارد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود ما بعضا پیگیر موضوعی هستیم که در آن خیلی ذینفع نبوده اما نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم علی الخصوص اینکه در برخی موارد نیازمند پیگیری ملی هستیم و ما امکان پی گیری در سطح ملی نداشته و نیازمند ورود نماینده و مدیران استانی می باشیم

 

مقام فرماندار در تکمیل سخنانش خاطر نشان نمود علیرغم تمام توضیحات و مطالب مطرح شده با توجه به اینکه این جاده نقطه اتصال استان اصفهان به چند استان بوده و بلحاظ اقتصادی نیز جایگاه ویژه ای دارد و در سخنان حاضرین هم اشاره شد ۶۰ درصد تصادفات جاده ای شهرستان به آن مربوط است لذا می طلبد تا با نگاهی ویژه به آن توجه شود و در اولویت قرار گیرد تا خدایی نکرده مشکلات اجتماعی بوجود نیاورد.

 

عبور کامیون از داخل شهر داران ، غیر اصولی و کافی  نبودن ورودیهای کمربندی به سمت شهر داران ، آمار بالای تصادفات ، قرارگرفتن کمربندی در جاده مواصلاتی چند  استان و پرتردد بودن آن ، معرفی کمربندی داران الیگودرز بعنوان نقطه حادثه خیز  شهرستان ،ایمن نبودن نقاط اتصال ،ساماندهی ورودی شهر داران ، افزایش تعامل و هم افزایی میان دستگاههای متولی، تسریع در اجرای پروژه ،نصب تابلوها و علائم رانندگی در مسیر کمربندی از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، به منظور هماهنگی و انسجام جهت باشکوه برگزار نمودن شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس، روز چهارشنبه جلسه ای با ریاست فرماندار فریدن و با حضور بخشداران بخش مرکزی، زنده رود و مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار طی سخنانی ضمن تبریک […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اولین جلسه شورای اداری فریدن در سال ۱۴۰۳ با حضور عزیزاله عباسی فرماندار فریدن، امام جمعه شهر داران، منتخب مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و دیگر مسئولان دستگاهای اجرایی در مسجد گلستان شهدای شهر داران برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، اعضای شورای اداری شهرستان فریدن روز سه شنبه در ابتدای نخستین نشست سالجاری این شورا، با نثار گل برتربت پاک شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کردند. نخستین نشست شورای اداری فریدن در مسجد گلستان شهدای شهر داران و در جوار قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فریدن، عزیزاله عباسی فرماندار فریدن با انتشار ویدیویی فرا رسیدن سال جدید، را به تمام مردم این دیار تبریک گفت.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =